فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر گفت: سربازان عامل عزت‌دین و برقراری نظم و ارکان امنیت و اقتدار کشور هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ محمدرضا الفتی روز سه شنبه در آیین تجلیل از سربازان نمونه نیرو‌های سپاه و انتظامی شهرستان روانسر گفت: سربازان در ایجاد واستمرار امنیت نقش اصلی و اساسی را بر عهده دارند.

او بیان  کرد: کسی که در مقام سرباز اسلام خدمت می‌کند باید به عنوان یک خدمتگزار به اسلام افتخار کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر اضافه کرد: وجود آمادگی عملی و معنوی سربازان در دفاع از مرز‌های کشور و دستاورد‌های انقلاب ستودنی است و هیچ پاداش مادی نمی‌تواند از فداکاری‌ها و خدمات سربازان در دوران مقدس سربازی تقدیر کند.

سرهنگ الفتی افزود: با وحدت، یکپارچگی، در صحنه بودن و تبعیت از ولایت فقیه مثل جوانان دوران دفاع مقدس می‌توان از جمهوری اسلامی دفاع کرد.

فرمانده انتظامی روانسر نیز گفت: جایگاه سربازی یک افتخار است چرا که این عزیزان که برای دفاع از امنیت و اقتدار کشور به خدمت مقدس سربازی آمدند.

سرهنگ ایمان مرادی اظهار داشت: سربازان امروز، پاسداران خون شهدا هستند شهدایی که برای حفظ آرمان‌های انقلاب و اسلام جان خود را فدا کردند.

او ادامه داد: باید با ‏برنامه‌ریزی صحیح و هدایت جوانان براساس ‏اندیشه ناب اسلام محمدی (ص) ضمن خنثی کردن توطئه‌ها ‏از این نیروی عظیم برای ساختن ایرانی آباد نهایت ‏استفاده را داشته باشیم.

فرمانده انتظامی روانسر اضافه کرد: ‏باید از خدمت سربازی به عنوان فرصتی در جهت رشد و شکوفایی استعداد‌های خود برای ورود به زندگی اجتماعی بهره ببرند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.