امام جمعه بوشهر گفت: ائمه جمعه باید مسئولان را متوجه خدمت به مردم کنند و مشکلات را به گوش مسئولان برسانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در نشست با ائمه جمعه استان با تاکید بر ضرورت مدیریت بیماری کرونا بیان کرد: باتوجه به اینکه در وضعیت قرمز کرونا قرار داریم و در فصل پاییز هم بیماری‌های تنفسی دیگری اضافه خواهند شد برطرف کردن کمبود امکانات و تجهیزات بیمارستانی و درمانگاهی در استان ضروری است.

او افزود: هرچند برای برطرف کردن مشکلات از ظرفیت و امکانات وزارت دفاع و خیران کمک گرفته‌ایم، اما باید هر چه زودتر بیمارستان هسته‌ای بوشهر راه‌اندازی و دو طبقه از بیمارستان امیرالمومنین (ع) نیروی هوایی هم به بیماران کرونایی اختصاص داده شود.


بیشتر بخوانید


کرونا عقب‌ماندگی‌های درمانی بوشهر را نمایان کرد

صفایی بوشهری همچنین برضرورت توسعه و تجهیز بیمارستان‌های گناوه، برازجان، خورموج، جم، کنگان، عسلویه و دیر تاکید کرد و گفت: شیوع بیماری کرونا زنگ خطر برای مسئولان است که نشان داد ما چقدر از نظر تجهیزات بیمارستانی در استان عقب هستیم و باید سال‌ها قبل به فکر حل این مشکل می‌بودیم.

او، از ائمه جمعه خواست از کمک خیران و ظرفیت‌های مردمی برای تجهیز بیمارستان‌ها و حمایت از کارکنان بخش درمان و آسیب دیدگان کرونا استفاده کنند.

امام جمعه بوشهر، با اشاره به اینکه این هفته نماز جمعه  در ۱۱ شهر استان اقامه می‌شود، افزود: حفظ سلامت مردم از همه چیز مهمتراست و شیوه نامه‌های بهداشتی باید در مصلی‌ها رعایت شود.

صفایی بوشهری عنوان کرد: ائمه جمعه در کنار خدمات فرهنگی باید زبان گویا و خدمتگزار مردم باشند و مشکلات را به گوش مسئولان برسانند. ائمه جمعه باید مسئولان را متوجه خدمت به مردم کنند به ویژه در مناطق کرانه‌ای که شرایط زندگی سخت‌تر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.