مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور استفاده از نظرات ایده پردازان، صاحب نظران، کارآفرینان، مخترعین وشرکت‌های دانش بنیان جشنواره ملی صنایع روستا دوست در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: جشنواره ملی صنایع روستا دوست در کمیته امداد زنجان برگزار می شود که در همین راستا از صاحبان ایده، کارآفرینان و نخبگان زنجانی دعوت می‌شود تا در این جشنواره شرکت کنند.

او با اعلام اینکه شعار جشنواره «تلاش کنیم روستا را طلاش کنیم» است، افزود: ویژگی طرح‌های قابل ارائه در جشنواره صنایع روستا دوست شامل به صرفه بودن برای تولید در مقیاس روستا، نوآورانه و با فناوری ساده می‌باشد.

مدیر کل کمیته امداد ادامه داد: سیاست‌های تشویقی خوبی برای برگزیدگان این جشنواره در نظرگرفته شده است که شامل، پرداخت جوایز نقدی به سه طرح اول، اعطای تسهیلات ارزان قیمت، مشارکت در اجرایی کردن طرح و ایده‌ها، معرفی محصول نهایی به بازار هدف، تامین زمین‌های کشاورزی جهت اجرای طرح، خرید محصولات دعوت از طرح‌های برگزیده جهت حضور در نمایشگاه بین‌المللی می‌باشد.

او اشتغال ایجاد شده در بین مددجویان تحت حمایت استان زنجان را در سال گذشته سه هزار و ۶۹۵ فرصت شغلی عنوان کرد و گفت: ۶۴ درصد اشتغال ایجاد شده در روستا‌های استان زنجان بوده است.

صفری با بیان اینکه این طرح تمامی روستا‌های استان زنجان را شامل می‌شود، گفت: از مخترعان، مبتکران، شرکت‌های دانش‌بنیان و دارندگان محصولات یا ایده‌های صنعتی با ویژگی‌های صنعت روستا دوست دعوت می‌شود برای ثبت محصولات و طرح‌های خود و یا کسب اطلاعات بیشتر تا تاریخ ۲۵ مهرماه  امسال به سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir مراجعه کنند.
 

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.