فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار جنوب گفت: کشور ما غنی از منابع مختلف خدادادی است و امروز می توان با روحیه جهادی و انقلابی مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ اسفندیاری ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: آمریکا و استکبار به خاطر سیلی سختی که از انقلاب خورده بودند جنگ را بر ما تحمیل کردند و هدف آن‌ها ساقط کردن نظام اسلامی بود.

او بیان کرد:حدود ۸۰ کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم در جنگ‌ علیه ما به صدام کمک می‌کردند، ولی به همت نیرو‌های مسلح و جوانان این مرز و بوم حتی یک وجب از خاک را به دشمن واگذار نکرده ایم .

اسفندیاری گفت:هم اکنون دشمنان نمی توانند حتی نیم نگاهی به کشور ما داشته باشند، چون ابهت آن‌ها را در جنگ خورد کرده ایم ،  البته ره آورد دفاع مقدس برای ما ایثار ، از خودگذشتگی و خودباوری بود.

او گفت: تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور استفاده از تجربیات دفاع مقدس است نه نگاه به آن طرف مرز‌ها کسانی که به جای توکل بر خدا به آمریکا تکیه می‌کنند بدانند خون شهدا آن‌ها را رسوا می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار  ادامه داد:استفاده صحیح از بیت المال درسی دیگری است که شهدا به ما می‌دهند کشور ما غنی از منابع مختلف خدادادی  است و امروز می توان با روحیه جهادی و انقلابی مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

او با اشاره به تخریب پل های تازه ساز در سیل اخیر زهکلوت گفت: از دستگاه قضایی درخواست داریم با کسانی که در سیل اخیر جازموریان کوتاهی کردند، برخورد شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار