امام جمعه دیر با بیان اینکه برای گرفتن مجوز یک طرح باید از هفتاد خوان گذشت، گفت: وقتی مسئولان مشکلات کارخانه‌ها را حل نمی‌کنند چگونه جهش تولید صورت گیرد؟

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر در خطبه‌های نمازجمعه پس از گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با تاکید بر لزوم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، بیان کرد: برخی از این افراد در زندگی روزمره خود دچار مشکل هستند و بعضی نیز گرفتار برخی ادارات و دستگاه‌ها هستند.

او افزود: زمین خواران عمده رها هستند، آن وقت یک جانباز پیشکسوت ما که سال‌ها در جبهه فرماندهی کرده برای ۱۰۰ متر زمین برایش پرونده سازی می‌کنند و او را به این دادگاه و آن دادگاه می‌کشانند.

امام جمعه دیر، به مشکلات واگذاری برخی زمین‌ها در شهر بردستان اشاره کرد و گفت: زمانی شورای وقت شهر بردستان زمین به مردم واگذار می‌کند، معلمی هم مانند دیگران زمین می‌خرد آن وقت یک دستگاهی برای او پرونده سازی می‌کند و حکم جلب او را می‌گیرد و با معلم این مملکت  این گونه برخورد می‌کنند در حالی که باید به سراغ کسانی که این زمین‌ها را واگذار کرده اند، بروند.

حسینی با بیان اینکه دشمن با تحریم‌ها و فشار‌ها به دنبال به ستوه آوردن و به خیابان کشاندن مردم است، افزود: عده‌ای هم در داخل عامدانه یا ناآگاهانه با دشمن همدستی، و در راستای اهداف آن‌ها عمل می‌کنند که باید با آن‌ها برخورد شود.

او با بیان اینکه برای گرفتن مجوز یک طرح باید از هفتاد خوان گذشت، گفت: وقتی مسئولان مشکلات کارخانه‌ها را حل نمی‌کنند چگونه جهش تولید صورت بگیرد.

خطیب جمعه دیر بیان کرد: امروز به مدیریت جهادی و روحیه دوران دفاع مقدس نیاز داریم؛ باید قدردان کارکنان پزشکی که با جان خودشان بازی می‌کنند، باشیم و قدردانی یعنی به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود.

حسینی با بیان اینکه باید از امام حسن مجتبی (ع) درس مواسات بگیریم، افزود: در بازار انصاف را مراعات کنیم، آسان بگیریم و در کنار یکدیگر زندگی کنیم.

او با محکوم کردن یاوه گویی پادشاه عربستان، ابراز کرد: منبع بی ثباتی در منطقه خاورمیانه عربستان سعودی است و ریشه گرفتاری‌های منطقه  تفکر منحوس وهابیت است و داعشی‌ها با تفکر وهابیت عربستان سعودی به جان مردم عراق و سوریه افتادند.

امام جمعه دیر درباره روز همبستگی با کودکان فلسطینی، عنوان کرد: این روز‌ها شاهد خیانت کشور‌های مرتجع عربی به آرمان‌های فلسطین هستیم که البته ارتباط آن‌ها با رژیم صهیونیستی از گذشته وجود داشته و الان، چون ترامپ برای تبلیغات انتخاباتی به آن نیاز داشت، آشکار سازی شد.

حسینی با توصیه مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بیان کرد: رعایت نکردن مسائل بهداشتی در شرایط کرونا مصداق  بی‌توجهی به حق الناس است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.