رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

ترخیص وسایل نقلیه بدون پرداخت جرائم رانندگی امکان پذیر نیست

سرهنگ کهزادی گفت : ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از توقفگاه منوط به پرداخت کلیه جریمه‌های رانندگی و تسویه مفاصا حساب می‌باشد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های که به دلیل ارتکاب تخلفات رانندگی و یا به بنا به دستورات مقامات قضایی به پارکینگ منتقل شده اند تا زمان پرداخت دیون معوق دولتی در پارکینگ باقی خواهند ماند.

او افزود : تا این لحظه هیچ دستورالعملی از پلیس راهور ناجا درخصوص اجرای طرح بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی به پلیس راهنمایی و رانندگی در استان ابلاغ نشده است.

سرهنگ کهزادی همچنین خاطرنشان کرد : مالکین در هنگام مراجعه جهت ترخیص وسیله نقلیه خود علاوه بر برگه پرداخت جرائم رانندگی بایستی مدارک مثبته مالکیتی وسیله نقلیه را نیز به همراه داشته باشند.

او در ادامه در ارتباط با تغییر فرایند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از توقفگاه یادآورشد، مالکان بایستی جهت ترخیص وسایل نقلیه خود به مراکز پلیس +۱۰مراجعه و پس ارائه مدارک موردنیاز و تشکیل پرونده، وسیله نقلیه خود را از پارکینگ تحویل گیرند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.