رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت:طی شش ماهه نخست سال جاری یک هزارو ۸۷۳ فقره پرونده تخلف به ارزش ۸۱ میلیاردو ۶۳۶ میلیون ریال برای اصناف متخلف کردستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد دره وزمی رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت:از یکم فروردین ماه لغایت ۳۱ شهریور ماه سال جاری در مجموع ۵۵ هزارو و ۲۷۴ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

او با اشاره به کشف ۲ هزار و ۱۸۰ مورد تخلف در این بازرسی ها افزود:در این رابطه یک هزارو ۸۷۳ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

دره وزمی بیان کرد: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت می باشد که در این پرونده‌ها در مجموع ۸۱ میلیاردو ۶۳۶ میلیون و ۴۵۱ هزار ۶۷۴ ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت:در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۲ هزارو ۷۷۵ مورد گزارش مردمی دریافت ودر رسیدگی به آن‌ها ۶۰۴ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

دره وزمی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت در واحد‌های مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.