ابتکار گفت:برای اینکه نسل بعد ارزش‌های جنگ را بدانند باید گفت وگوی بین نسلی را ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان در کنگره ملی شکوه ایثار که صبح امروز ۵ مهرماه با سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد اظهار کرد: پشتوانه خون شهدا و ایثارگری‌ها، استحکام معنوی به کشور ما بخشیده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان افزود: طرح سپاس از جمله برنامه‌های مهم است که در این دوره انجام شده و ما در ده‌ها سفر استانی خود موضوع دیدار و تکریم خانواده شهدا را داشته‌ایم و این فعالیت‌ها در دوران کرونا به صورت تلفنی و مجازی ادامه دارد.

او گفت: سعی کرده ایم نشست‌های تخصصی و موضوعی را در موضوع ایثارگران داشته باشیم و ما حدود ۷ هزار زن شهید و حدود ۷ هزار زن جانباز داریم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان با بیان اینکه بالغ بر ۲ هزار زن جانباز شیمیایی داریم گفت: موضوع تجربه زیسته را دنبال می کنیم و جمع آوری خوبی از تجربه زنان ایثارگر و ... انجام شده است.

ابتکار بیان کرد: به یک گفت و گوی بین نسلی نیار داریم و باید برای اینکه نسل بعد این ارزش‌ها را بدانند، گفت وگوی بین نسلی را ایجاد کنیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان با اشاره به بحث حضانت فرزندان افزود: در این موضوع مکاتباتی داشته ایم.

بیشتر بخوانید

تمامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در دستگاه‌ها استخدام می‌شوند

شهادت ۷هزار نفر در حادثه منا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
عجب نمیدانستیما خوب شد گفتی
آخرین اخبار