مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از اهدای تعداد ۳۳ سری لوازم خانگی و ۲۲۰ بسته لوازم التحریر به نیازمندان توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی رضایی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان در آئین اهدای لوازم خانگی و لوازم التحریر به نیازمندان در سپاه ناحیه همدان گفت: محرومیت زدایی از اولویت‌های سپاه است و سپاه اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و رسیدگی به وضعیت محرومان را وظیفه ذاتی خود می‌داند.

او با اشاره به اینکه طرح‌های محرومیت زدایی در سپاه با جدیت دنبال می‌شود، عنوان کرد: ساخت مسکن برای محرومین، ساخت سوله‌های ورزشی فرهنگی و همچنین تلاش برای رفع مشکلات معیشتی با اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در رأس اقدامات سپاه همدان است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان ادامه داد: آئین اهدای لوازم خانگی به خانواده‌های نیازمند و لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند نیز از برنامه‌های محرمیت زدایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرهمدان برگزار می‌شود.

رضایی عنوان کرد: در این برنامه ۳۳ سری لوازم خانگی شامل یخچال، اجاق گاز و فرش هر کدام به ارزش هشت میلیون تومان و همچنین ۲۲۰ بسته لوازم التحریر هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

او افزود: در تهیه لوازم خانگی ۲۲ میلیون ریال از نیکوکاران و مابقی از قرارگاه محرومیت زوایی سپاه کمک گرفته شده و در تهیه لوازم التحریر نیز نیروگاه شهید مفتح، اداره دخانیات، شهرداری، اتوبوسرانی و تاکسیرانی یاری رسان بوده‌اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.