مهم‌ترین حوادث قزوین امروز ششم مهر سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، فرمانده انتظامی آوج گفت:ماموران پلیس آگاهی حین گشت در " محور آوج " به یک دستگاه خودرو تیبا مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۵۶۰ عدد خاویار، ۹۶ عدد بیسکوییت، ۳۴۰ بسته پاستیل خارجی، ۱۶۰ عدد شکلات صبحانه، ۴۶ عدد اسمارتیس قاچاق کشف کردند.

سرهنگ شهرام منصوری با اشاره به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق کشف شده بیان داشت: در همین زمینه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۳ کیلوگرم هرویین در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: یک دستگاه خودروی پراید حامل مواد مخدر در محورتاکستان شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ عزیزی افزود: در بازرسی از خودرو، ۳ کیلو گرم هروئین کشف و در این زمینه ۲ نفر نیز دستگیر شدند.

رعایت نکردن حق تقدم عبور حادثه آفرید

رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: در محور تاکستان – خیابان حافظ ۲ دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر برخورد کردند که در این سانحه یکی از موتورسواران به علت شدت جراحات، جان خود را از دست داد.

سرهنگ مهرداد حسن پور افزود: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه رعایت نکردن حق تقدم عبور از جانب موتورسوار هوندا پورسال بوده است.

پلمب ۱۷۷ واحد صنفی متخلف در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، طرح بازدید از واحد‌های صنفی را اجرا کردند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: در این طرح که شهریور اجرا شد، ماموران از ۳۸۰ واحد صنفی بازدید و به ۲۷۳ نفر از آنان تذکر جدی دادند.

این مقام انتظامی در ادامه از پلمب ۱۷۷ واحد صنفی متخلف پس از صدور چندین مرحله اخطار خبر داد و گفت: علاوه بر این به متصدیان ۲۱۱ واحد صنفی دیگر اخطار پلمب صادر شد.

کشف ۲ تن چوب قاچاق در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی نیسان حامل ۲ تن چوب گردو مشکوک شدند و در بررسی مدارک مشخص شد که راننده فاقد مجوز حمل این محموله است.

سرهنگ بهرام منصوری با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده ۱۰۰ میلیون ریال برآوردشده است، افزود: راننده خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

اطلاعیه پلیس راهور استان درباره روش اخذ نوبت برای تعویض پلاک

پلیس راهور استان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از هشتم مهر متقاضیان باید از طریق سامانه اینترنتی به آدرس nobatdehi.epolice.ir برای دریافت نوبت تعویض پلاک اقدام کنند.

همه خدمات شماره گذاری اعم از تعویض پلاک و نقل و انتقال خودرو، دریافت و چاپ برگ سبز المثنی، کارت خودرو در سامانه تعریف شده است که خدمات باید انتخاب شود، سپس شماره پلاک خودور و نوع خودرو اعم از سواری، وانت، خودرو‌های سنگین یا نیمه سنگین در سیستم ثبت می‌شود.

شهروندان می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۴ ساعت مورد درخواست را انتخاب کنند.

پس از ثبت نام تایید اطلاعات مورد تقاضا به فرد متقاضی از طریق پیامک اعلام می‌شود.

نوبت دهی برای حداقل سه روز آینده به شهروندان داده می‌شود که فرد باید در زمان اخذ نوبت در محل مرکز تعویض پلاک حضور داشته باشد که در صورت مراجعه نکردن در زمان تعیین شده نوبت وی باطل خواهد شد و فرد متقاضی باید مجدداً در زمان دیگری نوبت دریافت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار