مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد؛

اعطای تسهیلات قرض الحسنه کالا کارت به دانشجویان دانشگاه پیام نور

اکبری از اعطای تسهیلات قرض الحسنه کالا کارت به دانشجویان دانشگاه پیام نور تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگاربانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مراسم اعطای تسهیلات قرض الحسنه کالا کارت به دانشجویان پیام نور اظهار کرد:مقرر شده است به هر یک از دانشجویان دانشگاه پیام نور که از طرف دانشگاه معرفی می‌شود تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه با دوره‌های بازپرداخت ۶،۹ و یا ۱۲ ماه با رعایت شرایط و ضوابط بانکی، تسهیلات قرض الحسنه کالا کارت اعطا شود.

وی ادامه داد: کارمزد این تسهیلات با دوره‌ بازپرداخت ۶ ماه، ۲ درصد، ۹ ماه،۳ درصد و ۱۲ ماه،۴ درصد است.

اکبری بیان کرد: تا کنون ۵۰۰ هزار نفر از سهیلات کالا کارت‌ استفاده کرده اند، که امیدواریم امسال این رقم بیشتر شود.

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد:طرح خرید اقساطی کالا توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف حمایت از کالای ایرانی، اشتغال‌زایی و افزایش قدرت خرید اجرا شده است و قرار است تمام دانشجویان دانشگاه پیام نور از تسهیلات قرض الحسنه خرید کالا و خدمات ایرانی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان نیازی به سپرده گذاری برای دریافت تسهیلات ندارند، بیان کرد: دانشجویان می‌توانند برای خرید کالا و خدمات مورد نظر از تسهیلات قرض الحسنه آنی استفاده‌کنند. مدت اجرای این طرح ۱۲ ماه است و تمام دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند از مزایا و تسهیلات قرض الحسنه کالا کارت بهره‌مند شوند.

این مقام مسئول گفت: به منظور حمایت از کادر آموزشی کشور، کارکنان دانشگاه پیام نور می‌توانند تا سقف ۳۰ میلیون تومان و با کارمزد بین ۲ تا ۴ درصد نیز از تسهیلات این کالا کارت بهره‌مند شوند.

دانشجویان پیام نور می‌توانند برای پرداخت شهریه از کالا کارت استفاده کنند

در ادامه رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور اظهار کرد: از سال گذشته با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تفاهم نامه‌ای برای اعطای تسهیلات خرید کالا امضا کرده ایم.دانشجویان دانشگاه پیام نور مجاز است بابت شهریه دانشجویان از آنها کالاکارت با کارمزد ۱/۴ درصد دریافت کند.

وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا دانشجویان علاوه بر شهریه نگران لوازم مورد نیاز الکترونیکی برای آموزش مجازی خود بودند که این مشکل در حال حل شدن است.

این مقام مسئول گفت‌: بخش دوم تفاهم‌نامه بین دانشگاه پیام نور و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای اعطای کالا کارت به کارمندان و کارکنان دانشگاه پیام نور تا سقف ۳۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: وام ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار