رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از آزاد سازی اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، گفت: در راستای مقابله با جرایم اقتصادی به ویژه تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی طرح برخورد و مقابله با زمین خواری از سوی پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مرتبط به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یکی از روستا‌های حومه شهرستان ساری، مبادرت به محصور کردن ۶ هزار و ۶۷۵ متر مربع از اراضی جنگلی با سیم خاردار کردند و قصد تجاوز به حربم منابع ملی و طبیعی را دارند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: ماموران اداره جرائم اقتصادی با همکاری ماموران اداره منابع طبیعی شهرستان ساری با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر عزیمت کردند و کلیه سیم خاردار‌ها را تخریب و ملک مورد نظر را به آغوش طبیعت بازگرداندند.

او افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی زمین‌های تصرف شده ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال  برآورد شده که در این خصوص ۲ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران در پایان تعرض به اراضی ملی و طبیعی و تخریب گونه‌های گیاهی و درختان جنگلی نه تنها ضربه به طبیعت، بلکه تجاوز به حقوق بیت المال است و پلیس با هرگونه تعرض به منابع ملی و طبیعی برابر قانون رفتار خواهد کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.