پیام‌های رسیده در تاریخ ششم مهرماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

 



گران شدن ابزار موسیقی
سلام و خسته نباشید چرا باید ابزارآلات موسیقی طی ۱۰ روز قیمت نجومی پیدا کنه؟ تکلیف علاقه‌مندان ب موسیقی چی میشه؟ تو این کشور فقط باید خورد و خوابید؟ چجوری جوان‌ها برن سمت علا قشون.


 

پیگیری وضعیت اداره کتابخانه‌های عمومی کشور
با سلام با توجه به اینکه در سال گذشته مشکلات عدیده برای حقوق و مزایای کتابداران کشور پیش آمد و در سال جاری متأسفانه کمترین حقوق و مزایا را به کتابداران کتابخانه‌های عمومی پرداخت می‌کنند و این هم به دلیل ابهامات قانونی که سهواً از سوی مقامات اسبق وزارت ارشاد اسلامی و مجلس شورای اسلامی در تدوین و تصویب اساسنامه تأسیس و نحوه اداره کتابخانه‌های عمومی مصوبه سال ۱۳۸۲ به وجود آمده متأسفانه هنوز مجلس شورای اسلامی در خصوص اصلاح قانون اداره کتابخانه هیچ پاسخی نداده است خواهشمند است از شما عزیزان خبرنگار که همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و مردم عزیز بوده و هستید پیگیری نماید. با تشکر


 

واکسن آنفلوانزا
با سلام و خسته نباشید بیمار پیوند شده هستم که جهت دریافت واکسن آنفلوانزا به بیش از دوازده مرکز بهداشت مراجعه کردم و یک‌کلام گفتند هیچ واکسنی به ما نداند خواهشمند است به عنوان خبر منتشر کنید و یا با مراکز تماس بگیرید و ببینید هیچ واکسنی توزیع نشده است.


قیمت نجومی دنا پلاس اتوماتیک برای حواله داران تابستان
۱۸ خرداد ۹۸ ثبت‌نام خودروی تولید نشده‌ی دنا پلاس اتوماتیک با ۸۰ میلیون پیش پرداخت و مشارکت در تولید انجام شد و خریداران در ۶ گروه فروردین تا شهریور ۹۹ دسته‌بندی شدند.
تحویل خودرو می‌بایست در فروردین شروع می‌شد که کش‌وقوس‌های ایران‌خودرو و شورای رقابت باعث شد حواله‌های گروه اول و دوم اواخر شهریور ۹۹ صادر بشه. با قیمتی عجیب و غریب. صدای اعتراض حواله داران به هیچ کجا نمی‌رسید.
حالا ایران‌خودرو برای حواله داران ۳ گروه آخر (تابستان) سورپرایز جدیدی داره و قراره این خودرو با قیمت ۳۰۰ میلیون تحویل بشه.
درحالی‌که تمام ثبت نامی‌ها در یک روز انجام شده این اختلاف ۵۰ میلیونی ظلم آشکاریِ در حق مسئولینی که ادعای خدمت و حق‌الناس رو دارن هست.


 

گرانی موبایل و لب تاپ
لطفاً پیگیری کنید ببینید چرا قیمت موبایل و لب تاپ سر به فلک کشیده، چرا مسئولان نمی‌خوان کاری انجام بدن کمر پدر خانواده داره برای خرید موبایل و لب تاپ برای بچه هاشون می‌شکنه چرا کاری انجام نمی‌دید حداقل یه تکونی به خودتان بدید.



واکسن آنفلوآنزا 
من زهرا علیزاده هستم از تهران. طبق اخبار ساعت ده و نیم شبکه دو امروز به تمام مراکز بهداشت که تو اینترنت بود زنگ زدم و همه گفتن اصلاً واکسنی به دست ما نرسیده  است. چرا اخه این‌قدر دروغ میگن؟ لااقل قول الکی ندن.


 

قیمت میلگرد
با سلام لطفاً قیمت میلگرد و آهن هم پیگیر باشید چرا نظارتی نیست مگه میلگرد داره از خارج وارد میشه ما نمی‌تونیم خانه بسازیم.


 

درگیری و زدوخورد در جشنواره زیبایی فدراسیون سوارکاری
جشنواره‌ای بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی با زدوخورد شدید عده‌ای معترض پایان یافت.


 

اعتراض و مطالبه
سلام‌علیکم، خدا قوت. بنده دانش‌آموزم و تازه فهمیدم که اینترنت شاد رایگان نیست و این خلاف حرف‌هایی است که زدن اگر میشه پیگیری کنید شاید اپراتور‌ها تخلف کرده باشند‌.



کسانی که از ترس قطع یارانه از یارانه معیشتی انصراف زدن
ما هم از ترس قطع شدن یارانه از یارانه معیشتی انصراف زدیم، ولی واقع گرانی است خانه‌ای نداریم به بانک بدهکاریم وام گرفتیم واقعاً عدالت کجاست پس این شش ماه بعد از اعتراض کی هست هر چه قدر می‌زنیم گزینه‌ای برای اعتراض نیست لطفاً رسیدگی کنین!


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ب
۲۱:۰۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
سلام باتشکر خبرنگاران جوان لطفا پیامهای ا رسالی مخاطبان منعکس و پی گیری گردد.
آخرین اخبار