روزبه چشمی با عقد قراردادی، دوباره به استقلال پیوسته و حضورش در تیم قطری کذب است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مدتی است که مطرح شده روزبه چشمی با باشگاه ام صلال به توافق نهایی رسیده و عقد قرارداد با این باشگاه را به بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا موکول کرده بود. حالا از قطر خبر می‌رسد که مدیران باشگاه ام صلال از روزبه چشمی خواسته اند امشب به ایران برنگردد و با حضور در قطر قرارداد خود را با این باشگاه امضا کند، اما این بازیکن با آبی پوشان پایتخت قرارداد دارد.

با استناد به صحبت‌های چشمی، هنگام حضور در قطر و مصاحبه او با سایت رسمی استقلال این بازیکن با استقلالی‌ها قرارداد منعقد کرده و از طرفی مدیر رسانه استقلال هم بحث جدایی او را تکذیب کرد.

چشمی در روز‌های گذشته در سایت رسمی استقلال گفت: من بازیکن استقلال هستم و هم اکنون در اردوی این تیم حضور دارم که شرایط سفت و سخت قرنطینه هم حاکم است. هیچ قراردادی هم با هیچ تیمی جز استقلال امضا نکرده ام و این مسئله شایعه است. ما در لیگ قهرمانان هستیم و همه تمرکزم موفقیت استقلال در این مسابقات است.

البته روزبه چشمی اکنون در قطر به سر می‌برد و با کاروان آبی‌ها راهی تهران نشد و گفته شده قرار است مذاکراتی با یک تیم قطری داشته باشد و باید دید وضعیت این بازیکن در آینده چه خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار