رئیس مرکز بهداشت دزفول از پلمب یک باب پارچه سرا از سوی بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای به دلیل رعایت نکردن دوران خود قرنطینگی مالک آن که اخیرا به کرونا ویروس مبتلا شده، خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پورآیین  رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: صاحبان کسب و کارها، کارکنان، مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی با اجرای قوانین تعیین شده جهت کنترل بیماری کرونا نقش مهمی در جلوگیری از انتشار ویروس دارند، در هیمن زمینه یک باب پارچه سرا از سوی بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای به دلیل رعایت نکردن دوران خود قرنطینگی مالک آن که اخیرا به کرونا ویروس مبتلا شده پلمب شد.

او افزود: میانگین دوره سرایت این بیماری حدود ۱۴ روز است، که مبتلایان بایستی پس از تشخیص یا حتی بهتر آنکه به محض احساس کسالت، از حضور در محل کار و مکان‌های عمومی پرهیز نماید. همچنین لازم است مبتلایان به منظور پیشگیری از انتقال ویروس به اعضا خانواده و سایر افراد جامعه، شرایط خود قرنطینگی را مراعات نمایند.

پورآیین بیان داشت: احتمال افزایش سرایت پذیری ویروس در فصول سرد سال وجود د ارد، بنابراین همه ما چه عموم مردم و چه صاحبان مشاغل، کارکنان،مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی بایستی بیش از پیش رعایت ضوابط بهداشتی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، تا بتوانیم با کنترل بیماری در شهرستان از اعمال محدودیت‌های ناخواسته و تعطیلی کسب و کار‌ها پیشگیری نماییم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.