رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: ۶ هزار و ۴۵۰ خانوار مهابادی با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: ۶ هزار و ۴۵۰ خانوار مهابادی با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعداد، یک‌هزار و ۵۰ دانش‌آموز، ۶۵۶ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

او با اشاره به اینکه در ۶ ماه نخست سال جاری ۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال به فرزندان ایتام و محسنین زیر پوشش این نهاد کمک شده است، افزود: هر یتیم و فرزند محسنین به طور میانگین اعم از کمک نقدی، کالا و خدمات، ماهانه ۱۲۰ هزار تومان مستمری نیز دریافت می‌کنند.

خضری ادامه داد:۶۵۶ یتیم و فرزند محسنین  هم‌اکنون تحت پوشش کمیته امداد مهاباد هستند که از این میان ۳۰۱ فرزند یتیم و ۳۵۵ فرزند محسنین از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان و کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.


بیشتر بخوانید


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد تصریح کرد: ۲ هزار و ۱۷۰ حامی نیک اندیش حمایت از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین را در این شهرستان برعهده دارند.

خضری اضافه کرد: اجرای برنامه‌های هر کارمند یک حامی و حامی‌یابی از طریق حامیان موجود در قالب طرح سفیران ایتام از برنامه‌های کمیته امداد برای جذب و تثبیت حامیان است.

او بیان کرد: میزان کمک‌های مردمی به کمیته امداد امام خمینی امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۷ درصد افزایش یافت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اذعان داشت:امسال در مجموع کمک‌های مردمی به صورت نقدی ۱۱۰ میلیارد و ۱۱ میلیون و ۶۲۸ هزار ریال بوده که این میزان پارسال ۶۰ میلیارد و ۳۴۲ میلیون و ۱۷۵ هزار ریال بود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.