پیام‌های رسیده در تاریخ هفتم مهرماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 


 

تخلف دانشگاه جامع علمی کاربردی در فراخوان دعوت از متقاضیان حق التدریس

با سلام. دانشگاه علمی کاربردی در فراخوان سال  98 از متقاضیان تدریس ،  دعوت به همکاری کرد و بعد از ثبت نام در فراخوان هزینه آن را پرداخت کردیم. الان یادم نیست دقیقا چه مقدار بود اما حدودا هفتاد هزار تومان .   ولی بعد از گذشت یک سال هنوز پیگیری نکردن،  هیچ،   جدیدا دوباره فراخوان زدند برای دعوت از متقاضیان تدریس در دانشگاه علمی کاربردی.

اون پول هایی که اخذ کردن کجا هزینه کردند؟ چرا هنوز فراخوان قلبی رو انجام ندادن دوباره فراخوان زدن و در ضمن این دفعه 150 هزار تومان بابت ثبت نام پول لازم داره؟   و متاسفانه کسی هم پاسخگو نیست.


 

افزایش قیمت عجیب و غریب رانا پلاس

با سلام و احترام

ما در طرح پیش فروش ایران خودرو برای خودروی رانا پلاس شرکت کردیم و قیمت پایه خودرو موقع واریز وجه 75 میلیون تومان بود که نصف قیمت خودرو 37 میلیون و 400 هزار پرداخت کردیم و قرار شد که  از اول مهر ماه 99 شروع به تحویل خوردها کنند که در اولین دعوت نامه قیمت 144 میلیون  و800 هزار تومان این ماشین رو فاکتور کردن و این افزایش عجیب و غریب این ماشین توان تکمیل وجه را از اکثر ثبت نام کنندگان گرفته است

لطفا پیگیری نمایید

باتشکر


 

سهمیه های کنکور

باسلام. این برای دومین بار است که این پیام را میفرستم. خواهشا این مطلب رو بخونید و ازش گزارش تهیه کنید. قرار بود مسئولان سازمان سنجش، توی سهمیه های کنکور ۱۴۰۰ تغییراتی ایجاد کنند. اما مثل اینکه این قضیه از هر نهادی به نهاد دیگری فرستاده میشود و تکلیف آن معلوم نیست.خواهش میکنم، تقاضا دارم که پیگیری کنید. به خدا ظلم است در حق بندگان خدا.

من که سه سال از بهترین سال های عمرم را وقف مطالعه دروس کنکور در بهترین مدارس سمپاد کرده ام، چرا باید رتبه ام از رتبه همسایه مان که حتی لای کتاب را هم باز نکرده بود، بدتر شود؟ رتبه او ۴۰۰۰ شده و رتبه من ۶۵۰۰.

به خدا ظلم است این همه تبعیض. صدایمان را کسی نمی شنود. تنها امیدمان به شما خبرنگاران و خدای متعال است.

لطفا کاری بکنید.


 

اعلام قیمت بسیار بالای ایران خودرو برای رانا پلاس

در دعوت نامه تکمیل وجه برای تحویل رانا پلاس موعد تحویل مهر 99 قیمت این ماشین 104 میلیون تومان اعلام شد در حالی که در مشخصات اعلامی ایران خودرو تنها تفاوت های این ماشین با رانا معمولی در برخی تغییرات ظاهری و همچنین فرمان و داشبورد جدید است. قیمت کارخانه رانا معمولی الان حدود 104 میلیون است و این اختلاف قیمت قحطی میلیونی کاملا غیر منطقی و نا عادلانه است.

در حالیکه طی تماس با نمایندگی های ایران خودرو هیچ جواب قانع کننده ای نمی دهند.

در این اوضاع و احوال به قانونی، هیچ مرجعی هم برای رسیدگی به این موضوع پاسخگو نیست. ما که به امید گرفتن یک ماشین حدود 80 میلیونی ثبت نام کرده بودیم و 38 میلیون واریز کردیم الان باید حدود 100 میلیون دیگر هم بدهیم...  رسیدگی کنید


 

افزایش قیمت عجیب و غریب رانا پلاس

با سلام و احترام

ما در طرح پیش فروش ایران خودرو برای خودروی رانا پلاس شرکت کردیم و قیمت پایه خودرو موقع واریز وجه 75 میلیون تومان بود که نصف قیمت خودرو 37 میلیون و 400 هزار پرداخت کردیم و قرار شد که  از اول مهر ماه 99 شروع بع تحویل خوردها کنن که در اولین دعوتنامه قیمت 144 میلیون  و800 هزار تومان این ماشین رو فاکتور کردن و این افزایش عجیب و غریب این ماشین توان تکمیل وجه را از اکثر ثبت نام کنندگان گرفته است

لطفا پیگیری نمایید

باتشکر


 

برگزاری جشنواره زیبایی بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فدراسیون سوارکاری به قیمت جان مردم!!

فدراسیون سوارکاری در تاریخ جمعه ۰۷/۰۵ اقدام به برگزاری جشنواره زیبایی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی نموده و جمع کثیری به عنوان تماشاچی بدون رعایت مسائل بهداشتی گرد هم آمدن!!

آیا واقعا جان مردم اینقدر بی ارزش هست


 

دانشگاه آزاد

سلام، وقت بخیر، سایت دانشگاه آزاد توی کل کشور مشکل داره، زنگ می زنیم می گن از فلان روز درست می شه، چطور ممکنه سیستم بزرگترین دانشگاه کشور دو ماه خراب باشه، شما در این مورد مطلب نوشتید ولی اگر ممکنه لطفا گزارش تهیه کنید

بعضیا برای گرفتن برگ فارغ التحصیلی یا ... به مشکل خوردن


 

درخواست هدیه 20 گیگ اینترنت معلمان برای معلمان خرید خدمات

من معلم خرید خدمات آموزش و پرورش یکی از روستای استان اصفهان هستم و با وضع به وجود آمده و تدریس درفضای مجازی و عدم پرداخت به موقع حقوق و .... متاسفانه من و همکارانم مشمول دریافت 20 گیگ هدیه اینترنت نشدیم .با اداره مربوطه شهرستان تماس گرفتیم فرمودند وزارت آموزش و پرورش باید شما را تایید کند . هرچه هم با شماره 02182281111 وزارت آموزش و پرورش تماس گرفتیم فقط بوق اشغالی خورد .

خواهشمندیم پیگیری نمایید  حالا که حقوق پرداخت نمی کنند لااقل بتوانیم از این هدیه معلمان 20 گیگی استفاده کنیم واقعا هزینه اینترنت گران است .


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صادق چهرقانی
۱۲:۲۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
با عرض سلام و خسته نباشید.
می خواستم اگر امکان دارد از مسئولان مربوطه در شرکت سایپا سؤال کنید که بالاخره امکاناتی که در روز رونمایی از خودروی کوییکs نشان داده شد، واقعا در خودرویی که قرار است به مردم تحویل داده شود وجود دارد؟ چون برای مثال در روز رونمایی از این خودروی جدید، امکانی مثل مانیتور درون خودرو وجود داشت اما اخیرا در گزارش تصویری خط تولید این محصول سایپا، این امکان وجود ندارد. ممنون می شوم پیگیری کنید و اطلاع رسانی کنید.
آخرین اخبار