شهردار دزفول گفت: با توجه به مشکلات موجود عملکرد و تلاش آتش نشانان این سازمان همواره مثبت بوده که این امر شایسته قدردانی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دوائی فر شهردار دزفول ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران، فرا رسیدن هفتم مهر ماه را به مدیریت و پرسنل سازمان آتش نشانی دزفول تبریک گفت.

او با اشاره به مشکلات و کمبود‌های موجود در این سازمان، تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود عملکرد و تلاش آتشنشانان این سازمان همواره مثبت بوده که این امر شایسته قدردانی است.

شهردار دزفول با بیان اینکه ارتقای آمادگی جسمانی و روانی به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان برای آتش نشانان یک ضرورت مهم است، بیان داشت: همواره آتش نشانان می‌باید به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که حفظ سلامت و نجات جان مردم به این امر مهم بستگی دارد.

در پایان این مراسم به پاس گرامیداشت این روز و تلاش‌های شبانه روزی آتش نشانان با اهدای هدیه از سوی شهردار دزفول از مدیریت و پرسنل این سازمان تقدیر شد.

هفتم مهر ماه روزی است که برای تقدیر از رشادت‌های آتش نشانان به عنوان روز ملی آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده و این روز به بهانه شهید شدن تعدادی از آتش نشانان در پالایشگاهی که از سوی دشمن بمباران شده بود نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش نشانی ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.