بیش از یک میلیون نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در لرستان ارائه شد

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: یک میلیون و ۷۲۸ هزار و ۸۶۷ نفر ساعت آموزش رایگان این اداره کل نیمه نخست امسال به متقاضیان ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، محمدرضا آذرخش روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این راستا ۷۹ هزار و ۴۹۳ نفر ساعت آموزش در پادگان‌ها و ۶۳ هزار و ۵۵۶ نفر ساعت در محیط‌های واقعی برای سربازان وظیفه ارائه شد.

او افزود: ۱۲۹ هزار و ۴۶۰ نفر ساعت آموزش در زندان ها، هشت هزار و ۴۳۷ نفر ساعت در مراکز درمان اجباری معتادین بهبود یافته و ۱۳ هزار و ۶۶۱ نفر ساعت در مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی به منظور تسهیل در کاریابی این افراد ارائه شده است.

آذرخش گفت: همچنین آموزش‌های ارائه شده در سکونتگاه‌های غیررسمی ۵۸ هزار و ۴۱۵ نفرساعت، کارگاه‌های ثابت شهری فنی و حرفه‌ای ۸۷۵ هزار و ۸۳۷ نفر ساعت و کارگاه‌های روستایی ۱۸۶ هزار و ۴۲۷ نفرساعت بوده است.

او  عنوان کرد: همچنین مدرسان کارگاه‌های سیار شهری ۶۸ هزار و ۵۹۹ نفر ساعت، صنایع و اصناف ۲ هزار و ۸۱۰ نفر ساعت و صنایع ضمن کار ۶ هزار و ۵۴۰ نفر ساعت متقاضیان را آموزش داده اند.

مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای لرستان اظهار داشت: چهار هزار و ۶۴۰ نفر ساعت در کارگاه‌های عشایری،۲۲۰ هزار و ۶۱۵ نفر ساعت در کارگاه مهارت آموزی محیط واقعی کار و ۱۰ هزار و ۳۷۴ نفر ساعت نیز در مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه‌ها خدمات آموزشی را دریافت کرده اند.

اکنون ۱۶ مرکز ثابت و ۳۰۰ آموزشگاه فعال فنی و حرفه‌ای در لرستان وجود دارد و حدود ۱۵۰ رشته مهارتی به تناوب در شهرستان‌های استان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار