از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هشتم مهرماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هشتم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۶۶۹۱....۹۳۶: با سلام. لطفاً در مورد مدرک تحصیلی قشر بازنشسته لشکری ارتش که در حین خدمت مدرک کارشناسی گرفته ولی در سیستم بازنشستگی ساتا درج نشده پیگیری شود با تشکر


۵۵۰۱....۹۱۵: سلام مدت دو ماه است سی درصد سهام عدالتم را فروختم تنها چهارصدهزارتومان واریز شده. در حالی که ارزش سی درصد، پنج میلیون بود به شدت نیاز دارم. لطفاً پیگیری کنید. در ضمن تحت پوشش بهزیستی هستم اما برگه ۵۰۰ هزار تومانی به من دادند.


۸۵۷۶....۹۱۳: سلام! خواهش می‌کنم بابت افزایش وام مسکن بانک گزارش تهیه کنید.


۳۲۷۷....۹۱۱: با عرض سلام و خسته نباشید لطفاً در مورد شهریه مدرسه‌ها به خصوص مدرسه‌های هیئت امنایی هم صحبت کنید و از آنها بخواهید که الآن مدرسه‌ها که غیرحضوریِ چرا باید شهریه بدیم بچه هاکه مدرسه نمی‌روند تازه عوض اینکه کم کنن زیادم کردن بچه هاکه مدرسه نیستند پارسالم دادیم باید نصف شوازپارسال به مامی دادند چون همش ۵ ماه مدرسه رفتن لطفارسیدگی کنیدکه اولیاهاشهریه امسال وپرداخت نکنن یانصف بگیرن ماهم توخونه داریم نت می‌خریم برق مصرف می‌کنیم آموزش‌وپرورش که برای معلمانت رایگان گذاشته توروخدارسیدگی کنیدکه چیزی پرداخت نکنیم.


۱۶۹۶....۹۳۹: باسلام به استحضار میرساند که اینجانب در شرکتی مشغول به کار بوده‌ام به علت ویروس کرونا و مشکلات مالی از فروردین ماه امسال بیکار شده ام و اقدام به تکمیل پرونده جهت بیمه بیکاری در اداره کار منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر کرده‌ام ولی تاکنون هیچ‌گونه دریافتی نداشته‌ام از شما خواهشمندم دراین مورد رسیدگی کنید. باتشکر


۵۱۶۷....۹۱۵: سلام. لطفا جریان عدم تحویل کارت های ملی جدید را پیگیری کنید.


۸۰۴۶....۹۱۷: سلام وخداقوت خدمت خبرنگاران جوان خواهشمندم مشکل بیمه نبودن راننده های خودرو استیجاری بیمارستان‌های اکثر استانها که ارتباط مستقیم با پرسنل و مبتلاشدن به ویروس کرونا را دارند پیگیری فرمایید. با تشکر


۶۶۱۲....۹۱۸: سلام از سال ۹۴ مدارک ازدواج به آموزش پرورش منطقه داده ام تا به حال پرداخت نشده اطلاع رسانی کنيد.


۷۱۰۹....۹۱۵: سلام، با توجه به گرانی گوشی و اینترنت، چرا چند شبکه تلویزیونی به صورت بیست و چهار ساعته برای آموزش و پرورش فعال نمی‌شود؟


۴۵۱۶....۹۲۲: با سلام و احترام. اینجانب به دلیل نیازی که داشتم سهام عدالتم را فروختم الان چهار ماهه ندادند چه کسی باید پاسخگو باشد. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۰۱۴۶....۹۱۳: سلام.چرا واکسن آنفلوانزا پخش نمی شود؟ خیلی ها مثل من که سی سالمه، چون بدنم ضعیفه، هرسال واکسن می زدم که باعث می‌شد در زمستان حداکثر یکبار سرما بخورم. به مسئولین اعلام کنید فکری به حال ما کنند. چون با این وضع که واکسن قرار است فقط در اختیار زنان باردار و سالمندان و دارای بیماری زمینه ای داده بشه، ما چه کار کنیم؟


۱۸۲۴....۹۳۷: سلام خسته نباشید لطف کنید از مسئولین درباره‌ اونایی که سهام عدالت ندارند خبر بگیرید باید چه کار کنیم؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ب
۲۱:۱۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
با سلام باتشکر از خبرنگاران جوان درزمینه پی گیری گزارشات
آخرین اخبار