فضای دانشگاه آزاد در دوره جدید تحت مدیریت جریان انقلابی است

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی گفت: فضای دانشگاه آزاد در دوره جدید، تحت سیاست و مدیریت جریانی انقلابی دارد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در دومین نشست مسئولان دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی که عصر امروز در سازمان مرکزی برگزار شد، بیان کرد: فضای دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید تحت سیاست، اثر و مدیریت جریان انقلابی است و آنچه به عنوان دستاورد و موفقیت در این دانشگاه حاصل می‌شود، به حساب این جریان نوشته خواهد شد، بنابراین باید حساسیت خود را نسبت به عملکرد دانشگاه و کارآمدی آن افزایش دهیم.

او گفت: تلاش برای توفیق نظام اسلامی در این دانشگاه از اهمیت زیادی برخوردار است و طرح و ایده‌های خوبی در این دانشگاه در حال اجراست که برای موفقیت آن نیازمند گذر زمان هستیم.

 رستمی عنوان کرد: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که مسئولیت آن برعهده یکی از اساتید و مدیران حوزه معارف است، انگیزه زیادی برای کار و رشد فرهنگی دارد و تعامل مثبتی با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برقرار کرده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پایان گفت: شیوه‌نامه نظارت و راهبری دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان‌ها تهیه شده و ابلاغ خواهد شد تا این دفاتر به صورت منسجم‌تر و هدفمندتر فعالیت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
چرا مصاحبه دکترای دانشگاه آزاد لغو شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۱ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
کاملا درسته . کارامدی ضعیف فعلی جای دفاع ندارد
آخرین اخبار