وزیر آموزش و پرورش:

انتخابات مظهر مردم سالاری است

مراد صحرایی در حاشیه شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید از ظرفیت انتخابات برای ساختن آینده کشور استفاده کنیم.

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری است و تجلی اراده مردم برای تحقق وعده‌های انقلاب اسلامی و پیش‌رفتن امور کشور است.

وی افزود: نکته مهم و اساسی این است که از ظرفیت انتخابات برای ساختن آینده کشور استفاده کنیم. اقدامات باید به نحوی باشد که دشمنان را ناراحت و دوستان را شاد کند. اگر کار‌ها سبب خشنودی دوستان و ناراحتی دشمنان شود، یک کار ارزشمند به حساب می‌آید.

او ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری با یک جمله کلیدی فرمودند مشارکت مردمی، عزت و آبروی هر کشوری از جمله کشور ما به حساب می‌آید.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در کشور گفت: مردم‌سالاری در چنین سطحی گواه بر این است که دارای یک الگوی ویژه هستیم. این الگوی ویژه از دین و آئین ایرانیان برآمده است. الگوی مردم‌سالاری برآمده از انقلاب اسلامی است و انقلاب ما ریشه در طریقت اسلامی دارد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: هر کدام از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری که انتخاب شود مورد تایید و احترام ملت ایران است. همه باید به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم تا وعده‌های‌شان و سیاست‌های کلی نظام محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار