فرماندار شهرستان آباده گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون نیک اندیشان آباده‌ای مبلغ هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در راه مبارزه با این بیماری اهدا کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زین‌العابدین نیک مرام فرماندار شهرستان آباده از کمک هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی نیک اندیشان آباده‌ای در راه مبارزه با بیماری کرونا خبر داد و گفت: این کمک‌ها برای تهیه ماسک، دستکش، وسایل ضدعفونی و بهداشتی، البسه پزشکی و دارو بوده است.

او با بیان اینکه آباده هم اکنون در وضعیت قرمز قرار گرفته است و روند ابتلا به کرونا در این شهرستان صعودی است، افزود: تا این لحظه شهر آباده، ایزدخواست، سورمق، صغاد، بهمن و روستای حشمتیه، بیدک و خسروشیرین در وضعیت قرمز قرار گرفته اند و روند ابتلا به بیماری کرونا صعودی است.

نیک مرام در خصوص فعالیت اصناف در شهرستان آباده اظهار کرد: همه واحد‌های صنفی در این شهرستان ملزم به استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی توسط فروشنده و مشتری خواهند بود و در صورت مشاهده عدم رعایت این موضوع ضمن تشکیل پرونده با واحد صنفی متخلف برخورد می‌شود.

او افزود: مهار این بیماری بستگی به اراده و همکاری مردم دارد و خواستاریم تا از انجام هرگونه مسافرت، حضور در میهمانی و خروج از خانه برای کار‌های غیرضروری پرهیز شود.

فرماندار آباده همچنین از گروه همیار زنان سرپرست خانوار که در دوران اوج کرونا اقدام به تهیه و دوخت دوهزار و پانصد دست لباس بیمارستانی کرده بودند تجلیل کرد.

آباده از شهرستان‌های شمالی فارس است که مرکز آن با شیراز حدود ۲۷۶ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار