معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: با شروع فصل پاییز و سرما هیچگونه کمبودی در زمینه تامین و تولید ماسک در استان نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد ابراهیم صداقت، تولید ماسک در واحد‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی استان را مطلوب اعلام کرد و گفت: هیچگونه مشکلی در زمینه تولید ماسک در استان نداریم و وضعیت ذخیره کارخانه‌ها خوب است.

او با اعلام اینکه هر دستگاهی نیاز به تهیه ماسک داشت، سازمان صمت آن را به واحد‌های تولیدی معرفی خواهد کرد، افزود: خوشبختانه با شروع فصل پاییز و سرما و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده هیچ موردی مبنی بر کمبود ماسک در استان نداریم.

صداقت ادامه داد: با توجه به نیاز بازار به طور میانگین روزانه ۷۰۰ هزار عدد ماسک در استان تولید می‌شود و در صورت کمبود این ظرفیت به ۲ هزار عدد نیز افزایش می‌یابد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس بیان کرد: بیش از ۲۰ واحد صنعتی و نیمه صنعتی و گروه‌های جهادی تولید ماسک در استان فارس در ایام کرونا فعالیت دارند.

او یادآور شد: قیمت فروش ماسک حداقل بین ۱۰۵۰ و حداکثر ۱۵۰۰ تومان است که این افزایش قیمت ناشی ازمحدود بودن سهیمه مواداولیه تولید و پارچه برای برخی واحد‌های تولیدی است.

صداقت تصریح کرد: نظارت بر داروخانه‌ها و عملکرد آن بر عهده دانشگاه علوم‌پزشکی است و در حوزه نظارتی سازمان صمت نیست، از شهروندان خواست تخلفات گرانفروشی و احتکار‌ها را به شماره تلفن ۱۲۴ بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار