جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر فارس با بیان اینکه بالغ بر ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس توسط اقشار بسیج استان فارس اجرا شده است، از ادامه بعضی از برنامه‌ها تا پایان هفته بسیج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار حبیب زارع، با بیان اینکه بالغ بر صد عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس توسط اقشار سپاه فجر فارس اجرا شد، اظهار داشت: بخشی از برنامه‌ها در حوزه رسانه، صدا و سیما و بسیج دانشجویی تا پایان هفته بسیج ادامه دارد.

او با بیان اینکه هدف از این برنامه‌ها شناخت دفاع مقدس به نسل جوان با تولیدات رسانه‌ای و هنری است، گفت: مسابقه کتابخوانی "سلام بر ابراهیم"، کافه سینمایی "فیلم اروند"، مسابقه عکاسی با موضوع "دفاع مقدس"، یادواره‌های شهدا، نمایشگاه عکس سیار توسط بسیج رسانه و اجرای برنامه زنده تلویزیونی در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اقشار سپاه فجر فارس است.

سرهنگ زارع ادامه داد: بسیج حقوقدانان نیز به مناسبت این ایام با ارائه خدمت با موضوعات فرهنگی و پزشکی به زندانیان عادل آباد شیراز در صحنه حضور پیدا کرد و با همکاری بسیج جامعه پزشکی به ارائه خدمات دندانپزشکی به بیش از ۹۰۰ نفر از زندانیان پرداخت که این مورد تا برخورداری همه زندانیان استان از این خدمت ادامه دارد.

برگزاری میز خدمت و ارائه مشاوره حقوقی رایگان در مساجد، نماز جمعه و ایستگاه مترو از دیگر خدمات بسیج حقوقدانان در هفته دفاع مقدس است که جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر فارس از آن نام برد.

او با بیان اینکه تقدیر از ایثارگران و نیز مدافعان سلامت از برنامه‌های مشترک در همه اقشار بوده است، تصریح کرد: هشت قشر از افشار سپاه فجر فارس در ایام هفته دفاع مقدس امسال برنامه زنده تلویزیونی از طریق شبکه صدا و سیمای فارس داشتند که جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ نفر از خانواده‌های این اقشار در این برنامه‌ها شرکت کردند.

جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر فارس با اشاره به فعالیت بسیج اساتید در این ایام، گفت: بسیج اساتید استان هم در این ایام نشست هم‌اندیشی مجازی استادان با موضوع "دفاع مقدس و فرهنگ ترویج مقاومت" را اجرا کرد.

به گفته او، نشست فرهنگی-بصیرتی مجازی آنلاین با موضوع "جوانان، معنویت، فرهنگ و دفاع مقدس" با سخنرانی سردار پدیدار از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اقشار سپاه فجر فارس بود.

سرهنگ زارع تصریح کرد: بسیج صدا و سیمای فارس هم با همکاری مجموعه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اقشار و سپاه فجر فارس، ارتش، ناجا و جهاد کشاورزی ویژه برنامه‌ای در ۱۵ شب با عنوان "حکایت فتح" را به صورت زنده روی آنتن شبکه فارس برد که برنامه قابل توجهی است.

جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر فارس افزود: بسیج کشاورزی هم بازدید‌های خوبی در این هفته با هدف پیگیری موانع و مشکلات کشاورزی و رفع این معضلات از طریق دستگاه‌های مرتبط داشته است.

به گفته زارع، افتتاح کانون‌های اقشار در سطح استان در راستای چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برای بهره‌برداری مناسب و خوب در آینده از دیگر فعالیت‌های بسیج اقشار سپاه فجر فارس در هفته دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار