سرپرست معاونت مهندسی و نظارت نیروگاه رامین اهواز گفت: بیش از ۹۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در شهریورماه امسال در این نیروگاه تولید شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن کبیری سرپرست معاونت مهندسی و نظارت نیروگاه رامین اهواز گفت: علیرغم گرمای طاقت فرسا و شرایط سخت به دلیل شیوع ویروس کرونا، در شهریور ماه امسال ۹۱۴ میلیون و ۴۴۹ هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در این نیروگاه تولید و به شبکه سراسری برق کشور تحویل شد.

او افزود: متوسط تولید لحظه‌ای نیروگاه رامین اهواز در مدت مذکور ۲۲۱ هزار کیلووات و میزان ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی در این ماه ۴ هزار و ۱۴۰ ساعت بوده است.

کبیری به تلاش کارکنان این نیروگاه حرارتی در جنوب کشور برای پایداری برق اشاره کرد و اظهار داشت: با تولید برق به میزان مناسب و مطلوب در تابستان امسال، از خاموشی‌های ناخواسته در استان خوزستان با توجه به گرمای شدید هوا جلوگیری شد.

براساس این گزارش؛ نیروگاه رامین اهواز بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین نیروگاه حرارتی کشور و تأمین کننده بیش از ۴۰ درصد برق استان خوزستان است که نقش مهمی در تقویت، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.