فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی انواع کود و سموم کشاورزی قاچاق و تقلبی در سوادکوه شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و عرضه انواع کود و سموم کشاورزی تقلبی توسط فردی در شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های همه جانبه و هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی غافلگیرانه با همراهی کارشناسان سازمان‌های صمت و جهاد کشاورزی از محل دپو و نگهداری کالا توسط متهم بازدید کردند.

سردار میرزایی گفت: در بازدید از محل مورد نظر بیش از ۴۰ تن کود و سم کشاورزی شامل ۱۸ هزارو ۴۷۵ لیتر انواع کود شیمیایی مایع، ۸۵۰ کیلو کود شیمیایی پودری و ۷۷۶ قوطی انواع سموم کشاورزی قاچاق و تقلبی به همراه ۵ تن گچ ساختمانی کشف کردند.

او با بیان این که ارزش کالا‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.