آغاز لایروبی رودخانه خرم‌آباد

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: عملیات لایروبی رودخانه خرم‌آباد باتوجه به نزدیک شدن فصل بارندگی آغاز شده است و تا پایان هفته آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،احمد گودرزی معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان اظهار کرد: این لایروبی و ساماندهی تا پایان هفته آینده و طی سه مرحله صورت می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه اعتباری برای لایروبی رودخانه خرم‌آباد تخصیص نیافته است ادامه داد: بیشتر نقاط رودخانه مشکلی ندرد، اما کار لایروبی بر اساس وظیفه محول به طور کامل انجام خواهد شد و هم اکنون این عملیات از پل جهادگران تا پل شکسته آغاز شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان افزود: لایروبی رودخانه وظیفه شرکت آب منطقه‌ای نیست و طبق قانون برعهده شهرداری است، اما امسال باتوجه به رای صادره، این شرکت باید لایروبی را انجام دهد.

گودرزی ادامه داد: باوجودی که هیچگونه اعتباری برای لایروبی رودخانه به شرکت آب منطقه‌ای لرستان اختصاص داده نشد، اما با چندین پیمانکار و کارخانه شن و ماسه توافقاتی در قالب تهاتر صورت گرفته است که در مقابل کار لایروبی، مجوز برداشت از رودخانه را داشته باشند.

او گفت: رودخانه از یکهزار و ۵۰۰ شهر کشور عبور می‌کند و تنها شهری که لایروبی رود آن به شرکت آب منطقه‌ای واگذار شده خرم آباد است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان اظهار داشت: شرکت آب منطقه‌ای نسبت به این اقدام اعتراض کرده و در همین راستا قرار بررسی مجدد صادر شده چراکه لایروبی جزو وظایف شهرداری است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.