استاندار لرستان با اشاره به اینکه محله اسد آبادی جزو محله‌های آسیب دیده است که با مشکلاتی مانند آلودگی کسب و کار، وجود ضایعات فروشی‌ها و موارد دیگر گریبان گیر است، گفت: در راستای رفع مشکل ضایعات فروشی‌ها از شهردار دعوت کردیم، شهردار هم قول داد ظرف چند هفته دیگر ضایعات فروشان را به خارج از شهر انتقال دهد.

ابوطالب شفقت در حاشیه بازدید از محلات حاشیه‌ای خرم آباد، اظهار کرد: به تاسی از رئیس جمهور شهید بازدید میدانی از مناطق کم برخوردار و حاشیه‌ای شهر را شروع کردیم، امشب هم در مسجد امام صادق محله اسد آبادی با مردم دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه محله اسد آبادی جزو محله‌های آسیب دیده است که با مشکلاتی مانند آلودگی کسب و کار، وجود ضایعات فروشی‌ها و موارد دیگر گریبان گیر است، گفت: در راستای رفع مشکل ضایعات فروشی‌ها از شهردار دعوت کردیم، شهردار هم قول داد ظرف چند هفته دیگر ضایعات فروشان را به خارج از شهر انتقال دهد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ارزیابی مشکلات و چالش‌های محله اسدآبادی در گذشته توسط بسیج سازندگی سپاه انجام شده‌است، افزود: در چارچوب ارزیابی انجام شده در آینده نزدیک کارگروهی تشکیل و تقسیم کار بین دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود.

شفقت تاکید کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی، سر و سامان دادن جوانان و ایجاد کسب و کار آنها و احیا بافت کالبدی ساختمانی محله اسد آبادی را در دستور کار قرار می‌دهیم تا شاهد رفاه مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه این محله ۳۶۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: باید با همه توان برای رفع مشکلات آنها پای کار باشیم.

استاندار لرستان در پایان بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب شخصی که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد تاکید کرد و افزود: باید شخصی را انتخاب کنید که پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل و طرح‌های جدید را در راستای اشتغال و رونق اقتصادی کشور شروع کند.

 

برچسب ها: ضایعات ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.