دو محکوم به قصاص در برازجان زندگی دوباره یافتند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با بخشش و بزرگواری خانواده مقتول، پرونده دو زندانی محکوم به قصاص به سازش منجر شد و از قصاص رهایی یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر عنوان کرد: با تلاش مسئولان قضایی و شورای حل اختلاف زندان برازجان و بخشش و بزرگواری خانواده مقتول، پرونده دو زندانی محکوم به قصاص به سازش منجر شد و از قصاص رهایی یافتند.

او افزود: این زندانیان که بیش از پنج سال در زندان به سر برده بودند، در نهایت با رضایت اولیاء دم از اعدام نجات یافتند و آزاد شدند.

 رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید بر پیشگیری از وقوع جرم در جامعه افزود: اگر فرهنگ گذشت و صبوری و صلح و سازش در کشور نهادینه شود از وقوع بسیاری از جرائم و آسیب ها‌ی اجتماعی جلوگیری می‌شود.

 مدیرکل زندان‌های استان بوشهر نیز گفت: اولویت ما کاهش جمعیت کیفری است.


بیشتر بخوانید


رضا مقبلی با اشاره به تربیت ۵۰۰ مددجوی حافظ قرآن در زندان‌های استان و آثار معنوی قرآن در زندگی افراد، افزود: زندانیان حافظ یک جزء قرآن می‌توانند یک ماه به مرخصی بروند.

او با تاکید بر اینکه ۱۸۷ نفر از زندانیان حافظ قرآن سراسر استان در زندان برازجان به سر می‌برند، بیان کرد: زندان فرصتی برای تفکر فراهم می‌کند و زندانیان نباید امید به آینده را از دست بدهند. همچنین باید برای استفاده از ظرفیت قرآن وقت گذاشت، تا در زندگی نیز آثار آن را مشاهده کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.