مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: حمایت از مشاغل خانگی و خرد با توجه به ظرفیت‌های ویژه این استان یکی از سیاست‌های این دفتر بوده و برنامه‌ریزی جدی برای احیا و رونق آن نیز در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،زهرا ابراهیمی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در نشست بررسی راهکارها و تعامل بین‌سازمانی با هدف توسعه مشاغل خانگی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: زنان نقش کلیدی در جهت احیای مشاغل خانگی در سیستان و بلوچستان دارند و باید از این ظرفیت بهترین استفاده را برد.

او  ادامه داد: باید برنامه‌ریزی جدی در راستای آموزش کسب وکار خرد و اتصال به بازار کار در حوزه‌ی بانوان سیستان و بلوچستان انجام شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اجرای طرح توسعه‌ی مشاغل خانگی موجب رونق اقتصادی و تثبیت درآمد برای دهک‌های پایین اقتصادی جامعه و ایجاد فرصت‌های شغلی می‌شود بیان کرد: دفتر بانوان و خانواده‌ی استانداری آمادگی کامل در راستای تعامل برای اجرای مطلوب این طرح را دارد.

او  همچنین بر توانمندسازی همه جانبه‌ی بانوان تاکید کرد و افزود: توانمندسازی اقتصادی باید به مشارکت هر چه بیشتر بانوان در حوزه‌ی اجتماعی منجر شود.

در این نشست مقرر شد با هدف بهره‌مندی بانوان از مزایای این طرح علاقه‌مندان و ظرفیت‌های مشاغل خانگی در سیستان و بلوچستان در حوزه‌ بانوان از سوی دفتر زنان و خانواده‌ی استانداری به دبیرخانه معرفی شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار