حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت:از امام حسین(ع) بخواهیم این آخرین باری باشد که نمی توانیم مرقدش را زیارت کنیم و واقعه ی پیاده روی اربعین دوباره اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان  امروز ۱۱مهرماه در جمع مردم خداجوی کرمان گفت: ماه های محرم وصفر در تاریخ سرنوشت ساز هستند و محور این دو ماه کربلا است ومحور کربلا امام حسین علیه السلام ویاران باوفایش که جان خود را فدا کردند، هستند.

او افزود: حادثه بزرگ کربلا ممکن است درباره در تاریخ رقم بخورد این طور نیست که هرچه از تاریخ کربلا فاصله می‌گیریم از حادثه ها هم فاصله بگیریم وجریان‌هایی شبیه به جریان کربلا ممکن است تکرار شود وهرچه جلوتر می‌رویم جاذبه‌ها ومظاهر کربلا پررنگ‌تر و فتنه‌ها پیچیده‌تر می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان داشت:از امام حسین(ع) بخواهیم این آخرین باری باشد که نمی توانیم مرقدش را زیارت کنیم و واقعه ی پیاده روی اربعین دوباره اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس هم دفاع بود هم مقدس، زیرا به کشور ما حمله کردند و مورد تجاوز قرار گرفتیم  تا از این راه امتیاز‌های ما را بگیرند، عقده‌های خود را جبران کنند و مقدس است، چون هدف و راه ما مقدس بود.

اوافزود: در هشت سال دفاع مقدس انسان‌های بزرگی رشد کرده اند  جوانان که وارد جبهه شدند فضیلت و ایمانشان بیشتر و قوی تر شد ومحصول این جنگ برای ما جوانان سلحشور بود و هم اکنون وظیفه ما این است از این جوانان و نقش امام (ره) مراقبت کنیم تا از دفاع مقدس به درستی تجلیل شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.