امام جمعه رودبار جنوب گفت: راه برون رفت از جنگ اقتصادی گوش به فرمان، ولی فقیه بودن است و همه باید برای مقابله برخیزند و کاری جهادی ، عالمانه، با بصیرت و بیداری انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام عباس گروهی امام جمعه رودبارجنوب در خطبه نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی و ترس از خدا، گفت: انسان اگر خدا را ناظر بر اعمال خود بداند هیچ گاه گناه نمی‌کند چرا که خدا بر افکار انسان آگاه است.

او در ادامه با بیان کلامی از امیرالمومنین علیه السلام در رابطه با بصیرت، افزود: انسان بصیر کسی است، که خوب و به درستی بشنود و در شنیده‌های خود تفکر کند و سپس به آن عمل کند.

خطیب جمعه رودبار جنوب با اشاره به فرارسیدن۱۶ مهر سالروز تصویب لایحه ی انجمن‌های ایالتی و ولایتی، گفت: انجمن‌های ایالتی و ولایتی مفادش این بود، که اسلام برداشته شود این یعنی سیطره مستکبرین بر مردمی که کتابشان قرآن است مومن نباید زیر بار ظلم برود.

او عنوان کرد:نقطه آغاز مخالفت امام خمینی (ره) با برنامه‌های شاه معلون از لایحه ی انجمن‌های ایالتی و ولایتی شروع شد.

امام جمعه رودبار جنوب بیان داشت: ما باید از عبرت‌ها پند بگیریم، خطر سند ۲۰۳۰ این است که به عنوان یک سند آموزشی در خارج از کشور نوشته شده است.

او در ادامه با بیان اینکه جنگ اقتصادی امروز فراگیر شده است، گفت: جنگ بی سابقه‌ای که ایران اسلامی الان در گیر است، جنگ اقتصادی است و ۱۵ سال است که بین ایران و آمریکا آغاز شده است.

امام جمعه رودبار جنوب بیان داشت: راه برون رفت از جنگ اقتصادی گوش به فرمان، ولی فقیه بودن است و همه باید برای مقابله برخیزند و کاری جهادی و عالمانه، با بصیرت و بیداری انجام دهند.

او در پایان افزود: جنگ اقتصادی نیاز به یک قیام همگانی دارد، جمهوری اسلامی ایران قطعا پیروز این جنگ خواهد بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.