نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مراسم اربعین در داخل کشور با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی برگزار شود.

مراسم اربعین با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مراسم اربعین در داخل کشور با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شود.
 
آیت الله دری نجف آبادی افزود: امسال متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی پیاده روی اربعین با حضور مسلمانان و عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام برگزار نمی‌شود و باید از راه دور به سید و سالار شهیدان عرض ارادت داشته باشیم و امیدواریم هرچه زودتر شاهد از بین رفتن این ویروس خطرناک باشیم.
 
او ادامه داد: مراسم سوگواری اربعین با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی در مراکز مذهبی، با فاصله گذاری اجتماعی و مدت زمان اعلام شده در داخل کشور برگزار می‌شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: به برکت رهنمود‌های امام خمینی (ره) و تدابیر رهبر معظم انقلاب، کشور در حوزه دفاعی به خود کفایی رسیده است و با تکیه بر توان داخل و دانش جوانان برومند خود در ساخت تجهیزات نظامی پیشگام است.
 
آیت الله دری نجف آبادی افزود: ملت بزرگ ما با همه فشار‌های دشمنان خود با عزت و سربلندی در حرکت است و باید در این مسیر با قدرت بیشتری پیش برویم و یک لحظه نباید از دشمن غافل شویم.

او ادامه داد:جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت اول منطقه در همه زمینه‌ها به پیشرفت‌های خوبی رسیده است و این توفیق به برکت وجود ملت عاشورایی و انقلابی حاصل شده است.

امام جمعه اراک گفت: کمک‌های مومنانه در استان در مرحله اول ۱۷۰ هزار بسته مواد غذایی بود که بین نیازمندان توزیع شد و در مرحله دوم در ماه محرم و صفر پیش بینی شده ۱۰۰ بسته دیگر جمع آوری شود که تاکنون ۶۰ هزار بسته توسط مردم نوع دوست تامین شده که تا پایان ماه صفر ۱۰۰ هزار بسته تامین می‌شود و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.

انتهای پیام / م

برچسب ها: نماز جمعه اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.