امام جمعه کرمانشاه گفت:دشمن همواره از جنگ روانی و جنگ اقتصادی برای مقابله با پیشرفت کشور بهره گرفته و تاکنون با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نتوانسته موفق شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: استکبار از روز اول پیروزی انقلاب در همه جبهه‌های در توانش در حال برنامه ریزی و هجمه علیه انقلاب عزیز بوده و به لطف خدا و هوشیاری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری هیچگاه به نتیجه نرسیده است.

آیت الله علما گفت: دشمن همواره از جنگ روانی و جنگ اقتصادی برای مقابله با پیشرفت کشور بهره گرفته و تاکنون با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نتوانسته موفق شود.

او گفت: به فرموده رهبر انقلاب، جنگ استکبار با کشورمان در سه جبهه خلاصه می شود؛ نخست جنگ روانی که نگذارند ایران اسلامی هیچ وقت آرامش داشته باشند، دوم جنگ اقتصادی که کشورمان امروز به شدت با آن درگیر است و سوم، جنگ مقابله با پیشرفت ایران است و استکبار نمی خواهد کشورمان پیشرفت کند و اقتدار علمی داشته باشد؛ در همین موضوع هسته‌ای و موشکی می بینید که دشمن چقدر حرف و ادعا دارد.

او با اشاره به تشنه بودن مردم ایران برای شرکت در راهپیمایی اربعین امسال، افزود: همانطور که حضرت امام در طول دوران مبارزه فرمودند که ما بر اساس تکلیف و وظیفه عمل کنیم و امسال نیز بر اساس منویات مقام معظم رهبری و شرایط موجود وظیفه داریم به سخنان ستاد کرونا عمل کنیم تا مشکلی برای جامعه ایجاد نشود.

امام جمعه کرمانشاه با توصیه به همه نمازگزاران برای انجام اعمال مستحب شب و روز اربعین بیان کرد: در این روز زیارت مختلف وارد شده است تا در منزل یا مسجد این زیارت و البته زیارت اربعین را بخوانیم و برای مسلمانان، جهان اسلام، بیماران و مدافعان سلامت دعا کنیم و امسال به یاد سیدالشهدا در هر جایی که هستیم عزاداری کنیم.

او در ادامه ضمن گرامیداشت ۱۳ مهر و روز نیروی انتظامی از تلاشگران این عرصه تقدیر کرد و در ادامه به سالروز شهادت سردار حاج حسین همدانی نیز اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان باید شخصیت شهدا و انسان‌های بزرگ کشور را به جوانان معرفی کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص زنده نگه داشتن یاد شهدا، بیان  کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مراقب باشیم انقلاب به انحراف کشیده نشود و به مرور زمان تاریخ انقلاب را جور دیگری جلوه ندهند و محکمات انقلاب را جور دیگری تفسیر نکنند و براین اساس وظیفه داریم به نسل جوان انقلاب و شخصیت‌های انقلابی همچون شهدای دفاع مقدس را در حد چند خط بشناسانیم.

خطیب جمعه کرمانشاه در پایان با گرامیداشت سالروز حمله شیمیایی صدامیان به سومار گفت: دشمن از ابتدای انقلاب در ستیز با اقتدار علمی ایران اسلامی بوده است؛ زیرا پیشرفت و توسعه با دانش به‌وجود می‌آید و در برابر دانش بومی همچون فناوری هسته‌ای و موشکی قرار گرفته است که شهدای هسته‌ای حقانیت وجود جنگ علمی دشمن هستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.