مسئولان خوزستان با صدور پیام های جداگانه ای فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، ائمه جماعات و... در استان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.

روح نیروی انتظامی با شجاعت و از خودگذشتگی عجین شده است

علی بویری فرماندار شهرستان هندیجان با صدور پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت، ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند و هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

اینجانب وظیفه خود می‌دانم فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به بزرگمردانی که رمز بقا و ثبات آنان، طلب حیات طیبه در گمنامی و بی نشانی است، اندیشه ناب خود را باعشق و ارادت مخلصانه به حضرت حق در آمیخته، بی اعتنا به رنگ و لعاب زیور دنیا، توشه‌ای معنوی نثار بازار فداکاری کرده اند، تبریک بگویم و برای این قشر زحمتکش و فداکار آرزوی موفقیت و سربلندی روزافزون دارم.

نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است

حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان گفت: آرزوی همیشگی انسان ها، دنیایی سراسر صلح و آرامش بوده و نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است و همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در همه جوامع تاکید دارند.

او افزود: نیرویی که با اقتدار در برابر اخلالگران نظم و امنیت ایستاده و تیشه برریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد تا ارمغان آور آرامش و عدالت باشد. امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه است و بدین وسیله اینجانب ضمن بزرگداشت هفته مقدس نیروی انتظامی از تلاش‌های بی شایبه شما حماسه سازان پیروز و سنگرداران همیشه بیدار که سرافرازانه راه قسط و امنیت در سایه تلاش شما طلوع می‌کند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار