فرمانده انتظامی استان کردستان با حضور در منزل «شهیده ناهید فاتحی کرجو»، با خانواده این شهید شاخص کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان ظهر امروز در منزل «شهیده ناهید فاتحی کرجو» در سنندج حضور و در یک فضای صمیمی با خانواده این شهید شاخص کشور دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان در این دیدار با گرامیداشت و اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا باعث ارتقاء روحیه و انگیزه ما را در انجام وظیفه و رسیدن به اهداف والای نظام مقدس اسلامی تقویت می‌کند.

او دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را ارج نهادن به مقام، منزلت و تداوم مسیر شهدا خواند و گفت: امنیت، اقتدار، عزت، آبرو، شرافت، کرامت، افتخار و سربلندی امروز همه ما و ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدان والامقامی است که جانشان را در راه ملت و کشور فدا کردند.

سردار آزادی با یادآوری اینکه ایثار و فداکاری‌های شهیدان هیچ‌گاه از یاد نمی‌رود، اجر خانواده شهدا را همطراز شهدا دانست و تصریح کرد: خانواده‌های معزز شهدا سنبل ازخودگذشتگی، جهاد، ایثار، مقاومت و فداکاری هستند و باید دیدار و سرکشی از این عزیزان نهادینه و به یک فرهنگ تبدیل شود.

خانواده «شهیده ناهید فاتحی کرجو» نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی و قدردانی از حضور فرمانده انتظامی استان کردستان در منزلشان، با بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و چگونگی به شهادت رسیدن این بانوی پرافتخار کُرد، یاد و نام این شهیدان را گرامی داشتند.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان این دیدار به رسم احترام و یادبود، با اهدای لوح تقدیری از سال‌ها صبر، ایثارگری و استقامت خانواده «شهیده ناهید فاتحی کرجو» تجلیل و دستور بازسازی منزل شهیده را صادر کرد.

ناهید فاتحی کرجو در چهارم تیرماه سال ۱۳۴۴ در شهر سنندج در میان خانواده‌ای مذهبی و اهل‌تسنن به‌دنیا آمد، پدرش محمد و مادرش سیده زینب زنی شیعه، زحمتکش و خانه‌دار است که فرزندانش را با عشق به اهل‌بیت (ع) بزرگ کرده است.

شهیده ناهید فاتحی‌کرجو از شهدای شاخص کشور هفتم آذرماه ۱۳۶۱ در روستای هشمیز سنندج به اسارت گروه‌های ضد انقلاب درآمد و پس از شکنجه به شهادت رسید و پدرش که سال‌ها پیش در ژاندارمری بود، اکنون در بستر بیماری است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.