ایرانشهر برنامه‌ای عصرگاهی است که هر روز یک موضوع اجتماعی را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه‌های صبحگاهی و عصرگاهی رادیو معمولاً به دلیل داشتن فضای شاد و همراهی مخاطبان، از برنامه‌های پر استقبال هستند. این برنامه‌ها معمولاً زنده پخش می‌شوند. قطعاً اجرای برنامه‌های زنده و نشاندن مخاطب پای برنامه رادیویی کار آسانی نیست و کار در این حوزه نیاز به یک تیم خبره‌ دارد.

مجله رادیویی «ایرانشهر» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۱۰ به صورت زنده از رادیو ایران پخش می‌شود. تهیه‌کنندگی این برنامه به صورت یک هفته در میان با حسین معصومی و آرمان ستوده است.

مهرناز فقیهی، از مجریان جوان رادیو که اجرای این برنامه عصرگاهی را در کنار کمال همنشین بر عهده دارد، درباره حضورش در جمع عوامل برنامه «ایرانشهر» گفت: بعد از استقبال شنوندگان از اجرای دو نفره من و آقای کمال همنشین، تصمیم گروه جامعه رادیو ایران بر این شد که همین روند ادامه پیدا کند. خوشبختانه این کنار هم بودن و داشتن دیالوگ جواب داد و همکاری ما تاکنون ادامه پیدا کرده است.

وی ادامه داد: این برنامه رویکرد طنز دارد؛ ولی با جُنگ طرف نیستیم. با مجله‌ای اجتماعی روبرو هستیم که در آن از اتفاقات اجتماعی صحبت می‌شود.

حسین معصومی تهیه‌کننده «ایرانشهر» هم گفت: این برنامه مجله‌ای عصرگاهی با نگاه طنز به مسائل اجتماعی و اخلاقی است. هدف ما در این برنامه این است دقایقی با مردم که خسته از کار روزانه به منزل برمی‌گردند، باشیم تا استرس و فشاری که در طول روز داشته‌اند را به فراموشی بسپارند. مخاطبان ما از سراسر کشور و از همه قومیت‌ها هستند. ما ایران را همانند یک شهر می‌دانیم و مهمان دقایق پایانی روز اهالی این شهر هستیم.

وی ادامه داد: در این چهار سال که تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده داشته ام، مردم با لطف و همراهی‌شان ما را شرمنده کرده‌اند. گاه نکاتی را در قالب تلفن و پیامک به ما گوشزد می‌کنند که در برنامه‌سازی بسیار کمکمان می‌کند و به من به عنوان تهیه‌کننده خط می‌دهد. ما در این برنامه مبتنی بر متن حرکت می‌کنیم؛ ولی حین برنامه به بداهه هم می‌پردازیم. کمال همنشین ذهن آماده‌ای دارد که به بهتر پیش رفتن برنامه کمک می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار