مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره قهرمانی دو و میدانی این تیم اصفهانی در لیگ برتر توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره قهرمانی سپاهان در لیگ دو و میدانی اظهار داشت: خوشحال هستیم که در اولین رویداد رسمی سال ۱۳۹۹ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم دو و میدانی آقایان طلایه دار قهرمان شده است و به طور حتم روز یکشنبه هم بانوان ما قهرمان می‌شوند.

او ادامه داد: قهرمانی دو و میدانی سپاهان به همه مردم باصفای اصفهان تعلق دارد و همه عزیزانی که در باشگاه سپاهان در سال‌های گذشته زحمت کشیده اند. تابش و نیکفر مدیران عامل قبلی سپاهان و اعضای هیئت مدیره در این موفقیت نقش داشته اند. همچنین این قهرمانی به دلاوران خط مقدم صنعت فولاد کشور، کارکنان و کارشناسان، مهندسان و مدیران پرتلاش فولاد مبارکه اصفهان تقدیم می‌شود.

ساکت درباره اینکه حمایت‌ها در سال‌های آینده از دو و میدانی ادامه خواهد داشت، گفت: به طور حتم دو و میدانی رشته مادر و پایه ورزش کشورمان است و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان براساس اندیشه‌های راهبردی هیئت مدیره اش موضوع آکادمی دو و میدانی، رشته‌های پایه در رده سنی پایه را به طور جدی مورد توجه قرار می‌دهد و به هیچ وجه این رشته ورزشی تعطیل نخواهد شد.

مدیرعامل سپاهان بیان کرد: دوندگان سپاهان فرزندان و سربازان ایران هستند و تلاش می‌کنند. ما خدمتگزارشان هستیم که روزی پرچم ایران را در بلندای جهان، مسابقات آسیایی، المپیک و تورنمنت‌های بین المللی برافراشته کنند. این دوره زمانی طی می‌شود و برگزاری تورنمنت‌های بین المللی، آسیایی و جهانی به عنوان یک اصل برای باشگاه سپاهان محسوب می‌شود و آ کادمی دو و میدانی در رده‌های سنی آقایان و بانوان جزو رشته‌های قطعی باشگاه سپاهان است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار