کنفرانس ملی علم، فناوری و پیچیدگی اقتصادی برگزار می‌شود

مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با همکاری دانشگاه الزهرا (س)، کنفرانس ملی علم، فناوری و پیچیدگی اقتصادی را به ‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با همکاری دانشگاه الزهرا (س) و با مشارکت بخش خصوصی و دولتی، کنفرانس ملی علم، فناوری و پیچیدگی اقتصادی را در تاریخ ۲۲ مهر به‌صورت مجازی برگزار خواهد کرد.

محور‌های این همایش ملی شامل پیچیدگی اقتصادی و توسعه اقتصادی، بازار‌های مالی و پیچیدگی اقتصادی، پیچیدگی اقتصادی و رونق تولید ملی، تولیدات علمی و پیچیدگی اقتصادی، قابلیت‌های فناورانه و پیچیدگی اقتصادی، نهاد‌ها و پیچیدگی اقتصادی، ریاست‌های دولت در راستای پیچیدگی اقتصادی، اشتغال و پیچیدگی اقتصادی، نوآوری در سایه پیچیدگی اقتصادی، آمار و اطلاعات و پیچیدگی اقتصادی، آموزش عالی و پیچیدگی اقتصادی، رویکرد‌های مدلسازی به پیچیدگی اقتصادی، کارآفرینی و پیچیدگی اقتصادی، ارتباط دانشگاه و صنعت و پیچیدگی اقتصادی، پیچیدگی اقتصادی و اقتصاد مقاومتی و سایر موضوعات مرتبط هستند.

بر اساس این گزارش، مقالات برتر امکان چاپ در مجلات معتبر علمی را خواهند داشت و علاقه مندان می‌توانند از طریق آدرس meeting.alzahra.ac.ir/economic/ در این کنفرانس مجازی شرکت کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار