سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی ضمن تاکید بر تداوم اقدامات نظارتی و بازرسی از رشد ۸۷ درصدی بازرسی‌ها و ۴۶ درصدی پرونده‌های تخلفاتی اصناف در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، پایدار سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: در نیمه نخست امسال ۱۱۶ هزار و ۸۴۷ فقره بازرسی با میزان پرونده تخلفاتی به تعداد ۵ هزار ۴۴۶ فقره انجام گرفته است و این امر نمودی از افزایش و تداوم نظارت و بازرسی‌ها در استان است.

او ضمن اشاره به رشد ۵۴ درصدی گشت‌های مشترک بازرسی نسبت به پارسال گفت: از طریق مشارکت و همراهی سایر دستگاه‌های متولی اعم از معاونت غذا و دارو، تعزیرات حکومتی، جهادکشاورزی، اداره‌کل استاندارد و اتحادیه‌های صنفی گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی متعددی در استان با جدیت انجام شده است.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی مجموع گشت‌های مشترک امسال را ۱۲ هزار و ۸۷۰ فقره برشمرد و از رشد ۶۹ درصدی پرونده‌های تخلفاتی تشکیل شده در روند فعالیت‌های نظارتی مشترک خبر داد.

او حذف ارز دولتی و اختصاص ارز نیمایی برای برخی کالا‌ها و افزایش هزینه‌های تولید از جمله مواد اولیه و سایر شاخص‌های تولید را عامل افزایش قیمت تمام شده محصول نهایی دانست و گفت: سازمان صمت استان آذربایجان‌شرقی و معاونت نظارت بازرسی از طریق سامانه‌های متعدد نظارتی به صورت مستمر به رصد و پایش اطلاعات به‌ویژه در زمینه کالا‌های اساسی می‌پردازد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار