وی افزود: قبل از ورود کرونا به کشور سیستم بانکداری سنتی کار میکرد اما بعد از شیوع این بیماری بانک سعی کردند, بانکداری الکترونیک را گسترش دهند تا مراجعه به شعبات کمتر شود.
مولایی وردیلو بیان کرد: بانکها باید به سوی دیجیتال شدن قدم بردارند. چند بانک بزرگ در کشور هستند که سرویسها و اپلیکیشنهای متعددی در اختیار دارند، اما تاکنون هیچ تلاشی برای شناسایی و معرفی آنها به مردم نکرده اند.علت عدم استقبال مردم از سرویس های الکترونیک بانک ها نبود جذابیت برای مخاطب است.
این کارشناس ارشد امور بانکی و مالی گفت: نظام بانکی وظیفه دارد، به همهی اقشار مختلف جامعه خدمات ارائه دهد، اما در کشور ما این موضوع برعکس است و بانکها به افرادی که پول بیشتری دارد، خدمات ارائه میدهند.
انتهای پیام/