کارشناس امور خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: وضعیت خادمیاران رضوی در مازندران تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سهیل صالحی کارشناس امور خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران در دوره‌های آموزشی مسئولین کانون‌های محلی و کانون‌های تخصصی شهرستان‌های بهشهر، بابلسر، نکا و میاندرود که هر شهر به صورت مجزا برگزار شد با اشاره به آخرین وضعیت خادمیاران رضوی در استان، گفت: مازندران ۱۵ هزار و ۶۹۸ خادمیار رضوی دارد که اکنون گزینش ۱۱ هزار خادمیار انجام شده است.

او افزود: کانون‌های خدمت رضوی باید با ایجاد تعامل با سایر تشکل‌های مردمی که در شهرستان خدمتی به محرومان ارائه می‌دهند علاوه بر رفع محرومیت زمینه‌ساز ترویج فرهنگ منور رضوی باشند.


بیشتر بخوانید


صالحی ادامه داد: در مازندران  خانواده بزرگی از خادمان رضوی متشکل از نخبگان، حوزویان، مسجدی‌ها، مبتکران، کارآفرینان، اصحاب رسانه و خبر داریم که امیدواریم به درستی از این ظرفیت‌ها برای رفع محرومیت به نیت امام رضا (ع) استفاده کنیم.

کارشناس امور خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: فعالیت هر خادمیار باید در سامانه خادمیاری آستان قدس ثبت شود و از سوی مسئولان کانون‌های مربوطه تائید و خادمیاران فعال و غیرفعال باید از یکدیگر تفکیک شوند و خادمیاری که ثبت فعالیت و گزارش کار ندارد و غیرفعال است تا پایان ماه آینده تعیین وضعیت می‌شود.

صالحی افزود: با توجه به شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی شیفت حرم برای خادمیاران افتخاری حضرت رضا (ع) تعطیل شده است.

او افزود: توسعه، ترویج و انس با زیارت‌نامه شریف امین‌الله در چهارشنبه‌های رضوی و اهتمام خادمیاران برای معرفی سبک زندگی امام رضا (ع)، ازجمله برنامه‌های فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان‌ها باید باشد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.