فرماندار سامان گفت: تمامی واحد‌های گردشگری، باشگاه‌های رفتینگ، آرامستان‌ها و سایر مکان‌های عمومی شهرستان به مدت ۲ هفته تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کمال اکبریان فرماندار سامان با توجه به آغاز اعمال محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا از امروز شنبه ۱۲ مهر اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان واحد‌های صنفی متخلف در این شهرستان را بدون چشم‌پوشی پلمب می‌کند.

او افزود: با توجه به مصوبه ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کووید ۱۹ چهارمحال و بختیاری، تمامی واحد‌های گردشگری، تفریحی، باشگاه‌های رفتینگ، آرامستان‌ها و سایر مکان‌های عمومی شهرستان سامان همزمان با سراسر استان حداقل به مدت دو هفته تعطیل شد.


بیشتر بخوانید


اکبریان اضافه کرد: در این مدت شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان موظف و مکلف است تا با متخلفان این حوزه برخورد و نسبت به پلمب واحد‌های صنفی برهم‌زنندگان نظم و سلامت عمومی اقدام کند.

او ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان سامان که برابر مصوبه ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کووید ۱۹ چهارمحال و بختیاری، شرایط لحاظ دورکاری برای یک سوم از نیروی انسانی خود را دارند، نسبت به این مهم اقدام می‌کنند.

اکبریان گفت: در این مدت از رفت و آمد متکدیان به شهر‌ها و روستا‌های شهرستان سامان جلوگیری و در صورت مشاهده این افراد با آنان اقدام قانونی می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار