معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه دانش آموزان مناطق محروم نیازمند همدلی مردم استان هستند، گفت: بانک‌ها در تأمین تجهیزات آموزشی مناطق محروم استان همکاری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا شریفی نژادمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در جلسه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به والدین ناتوان در خرید تجهیزات کمک‌آموزشی دانش آموزان به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه کرونا نه تنها در لایه‌های اقتصادی و اجتماعی بلکه آموزش را نیز تحت تأثیر قرار داده است، ابراز داشت: با توجه به اینکه آموزش‌ها از کلاس‌های حضوری به سمت آنلاین پیش رفته است لذا این مهم می‌طلبد تا زیرساخت‌های لازم نیز تدبیر شود.

او ضمن بیان اینکه دانش آموزان مناطق محروم از امکاناتی نظیر تبلت و گوشی هوشمند بی‌بهره هستند، افزود: دانش آموزان این مناطق نیازمند تجهیزات آموزشی مناسب هستند که این مهم می‌بایست تأمین شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه بانک‌ها در این خصوص می‌توانند نقش مهم و کلیدی داشته باشند، ابراز داشت: اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به خانواده‌هایی که امکان تهیه این تجهیزات را ندارند می‌تواند نقش مهم برای حل مشکلات دانش آموزان باشد.

شریفی نژاد بابیان اینکه انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی نیز در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند، در ادامه تصریح کرد: نباید فراموش کرد که دانش آموزان امروز آینده‌سازان فردا هستند که می‌بایست از هر کمکی در راستای ارائه خدمات به این بخش از جامعه دریغ نداشته باشیم.

او افزود: الکترونیکی شدن آموزش‌ها از سوی آموزش‌وپرورش دانش آموزان را با چالش‌های جدی در خرید وسایل و تجهیزات لازم مواجه کرده است که همدلی و همراهی مردم استان و دستگاه‌های اجرایی در تأمین مایحتاج آن‌ها می‌تواند کمک مؤثری قلمداد شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.