هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی برابر تیم النصر عربستان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بشار رسن بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم برابر تیم النصر عربستان اظهار کرد:  با کمال احترام به النصر تنها تیم‌هایی که می‌توانستند پرسپولیس را در این رقابت‌ها متوقف کنند الهلال و السد بودند. وقتی در بازی با السد به پیروزی رسیدیم خودم را در فینال آسیا دیدم.

او ادامه داد: از فدراسیون فوتبال قطر به خاطر ایجاد فضای خوب برای این رقابت‌ها و ورزشگاه‌های مجهز به تهویه عالی تشکر می‌کنم. ما به خاطر این فضای خوب  بهترین عملکرد را در ۲  بازی اخیر داشتیم.

هافبک عراقی پرسپولیس بیان کرد: اگر ما مقابل النصر ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره هم بودیم این تیم نمی‌توانست به ما گل بزند و ما تیم برتر زمین مسابقه بودیم. این پیروزی بزرگ را به هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم در فینال سربلند باشیم.

 رسن در نشست خبری پس از بازی درباره برتری مقابل النصر گفت: از فدراسیون قطر و تمام افرادی که کمک کردند تا با این تکنولوژی بالا، دمای هوای ورزشگاه به ۲۱، ۲۲ درجه برسد تشکر می‌کنم و این موضوع برای هر ۲ تیم خیلی خوب بود.

او افزود: بازی خیلی سختی بود. یکی از بازیکنان ما هم اخراج شد، اما انگیزه مان را کم نکرده و تلاش کردیم. خستگی مفرط داشتیم، اما با سعی و تلاش موفق شدیم. امیدوارم در فینال هم بتوانیم به برتری رسیده و قهرمان لیگ قهرمانان شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار