حوادث امروز یکشنبه ۱۳ مهر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۱۳ مهر ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارق فراری در مسجدسلیمان

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده یکی از متهمان سابقه دار تحت تعقیب پلیس در رابطه با سرقت‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات ضربتی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی در تحقیقات به عمل آمده به ۳۲ فقره سرقت احشام، ۴ فقره سرقت سیم برق، ۳ فقره سرقت منزل و ۲ فقره سرقت منزل اعتراف کرد، افزود: سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سارق سیم برق در ایذه دستگیر شد

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و در اجرای این ماموریت، پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات به عمل آمده به ۱۴ فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع برق در این شهرستان اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

باند سارقان مغازه در اهواز متلاشی شد

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دستگاه‌های اسپرسو ساز و وجه نقد از قهوه خانه‌ها در اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران با کار اطلاعاتی باند ۴ نفره سارقان را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی حین خروج از شهرستان دستگیر شدند و یک دستگاه خودروی پراید متعلق به متهمان که در انجام سرقت‌ها به کار رفته بود، نیز توقیف شد.

او با بیان اینکه متهمان در بازجویی پلیس به ۸ فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند، اظهار داشت: از شهروندان خواهشمندیم ضریب ایمنی مغازه خود را بالا برده و برای ایمنی بیش تراز تجهیزاتی مانند دزگیر، دوربین‌های مدار بسته، در‌های ضد سرقت و... استفاده کنند.

کشف ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هویزه

سرهنگ جواد مروانه فرمانده انتظامی هویزه گفت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان سوخت، ماموران انتظامی این شهرستان با کار اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی نیسان در حال بارگیری سوخت مشکوک و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و ماموران پلیس بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن توقیف ۲ دستگاه خودروی نیسان مورد نظر در بازرسی از آن‌ها مقدار ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر ۶۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.