دادستان عمومی و انقلاب قم اعلام کرد؛

صدور کیفرخواست محاربه علیه سارقان مسلح طلافروشی در قم

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: کیفرخواست برای متهمان اصلی پرونده سرقت مسلحانه در استان قم و شهرستان ساوه صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب،دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به پرونده سرقت مسلحانه از طلافروشی که در اردیبهشت ۹۹ در قم رخ داد،اظهار کرد: برای چهار متهم اصلی این پرونده به جرم محاربه و سرقت مسلحانه مقرون به آزار، قرار نهایی صادر و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

او استفاده سارقان از سلاح جنگی کلاشینکف، تیراندازی هوایی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم را از اقدام‌های مجرمانه این متهمان در این سرقت دانست و گفت: رسیدگی به این پرونده با سرعت و قاطعیت با عناوین محاربه و سرقت مقرون به آزار در دستور کار شعبه سه بازپرسی دادسرا قرار گرفت و پس از حدود سه ماه با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست آن صادر و به دادگاه ارسال شد.

دادستان عمومی و انقلاب قم به دیگر سوابق متهمان اشاره و اضافه کرد: سرقت مسلحانه بانک صادرات ساوه شعبه آزادی، سرقت مسلحانه بانک صادرات ساوه شعبه شهید طالقانی، سرقت مسلحانه طلافروشی خیابان ۱۴ متری امام حسین (ع) در قم و سرقت مسلحانه طلافروشی خیابان ۲۰ متری شهید بهشتی در قم از جمله سرقت‌های مسلحانه در این پرونده است.

غریب گفت: متهمان این پرونده با صدور دستورات قضایی و تدابیر ماموران نیروی انتظامی در تیرماه امسال در بخش نوبران شهرستان ساوه استان مرکزی دستگیر شدند و از محل مخفیگاه آن‌ها، اسلحه کلاشینکف استفاده شده در سرقت، ۲ قبضه کلت کمری، تعدادی فشنگ جنگی و مقداری طلا کشف و ضبط شد.

او همچنین بر اقدام قاطع و قانونی دادسرا با برهم زنندگان امنیت و آسایش جامعه تاکید و بیان کرد: شهروندان بدانند دستگاه قضایی در برخورد با سارقان مال و امنیت مردم با شدت و صلابت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.