برخی از تیم‌های تکواندو چند روزی است به دلایلی به آغاز لیگ اعتراض می‌کنند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش تیم لوازم خانگی کن که در فصل گذشته لیگ تکواندو به عنوان قهرمانی رسیده بود، به شیوه نامه‌های بهداشتی ارائه شده توسط سازمان لیگ تکواندو برای برگزاری بازی‌ها اعتراض کرد و در کنار آن عنوان شد حضور چند تیم با نام‌های عجیب و غریب در شان لیگ تکواندو نیست و به همین دلیل این تیم مدعی در لیگ امسال شرکت نخواهد کرد. اتفاقی که با واکنش محسن تمجید رئیس سازمان لیگ رو به رو شد و او به باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد، این بهانه واهی است و شیوه نامه‌های بهداشتی توسط ستاد مقابله با کرونا تدوین شده است. به علاوه اینکه هنوز دوره ثبت نام تیم‌ها و احراز صلاحیت شان برای ورود به لیگ مورد بررسی قرار نگرفته که موجب نارضایتی تیم کن و یکی دیگر از تیم‌های لیگ برتری شده است.

به نظر می‌رسد به غیر از شیوه نامه ها، دلیل اعتراض تیم‌ها در جای دیگری هم ممکن است نشات بگیرد. آیین نامه سازمان لیگ تکواندو دستخوش تغییراتی شده است و با توجه به شرایط کرونایی کشور، یک بازیکن تنها می‌تواند در یک رده برای تیمش به روی شیاب چانگ برود. به علاوه اینکه قرارداد بازیکنان باید به صورت شناور مانند بازیکنان فوتبال بسته شود و صرف قرارداد مطلق دیگر برای بازیکنان معنایی نخواهد داشت که این نحوه قرارداد بازیکنان به نفع هوگوپوشان خواهد بود.

گویا طی رایزنی‌های صورت گرفته برخی تیم‌ها به بند‌های جدید آیین نامه معترض بودند و از تمجید و دستیارانش درخواست کردند تا تجدید نظری در این باره صورت بگیرد. اما از آنجایی که در بند‌های جدید آیین نامه سازمان لیگ توجه ویژه‌ای به بازیکنان شده است، اعضای این سازمان  به هیچ عنوان حاضر نیستند چشمشان را روی قوانین جدید  ببندند.

از آنجایی که لیگ تکواندو در سایر رشته‌های دیگر رزمی روی شکوفایی تیم ملی و کشف استعداد‌ها تاثیرگذار بوده است، انتظار می‌رود طی روز‌های آینده تیم‌های معترض با توجه به تلاش فدراسیون تکواندو و سازمان لیگ برای دریافت مجوز‌های برگزاری مسابقات طی هفته‌های آینده و ادامه دار شدن این رایزنی‌ها با ستاد مقابله با کرونا، با کوتاه آمدن از مواضعشان برای حضور در لیگ به یک اتفاق نظر واحدی برسند.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار