تکواندوکار پارالمپیکی کشورمان درباره شرایط خود در مسابقات آینده توضیحاتی را بیان کرد.

 اصغر عزیزی، تکواندوکار پارالمپیکی ایران در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب فدراسیون تکواندوی ایران به عنوان برترین فدراسیون تکواندوی جهان بیان کرد: قطعا مدال آوری تکواندوکاران چه در عرصه‌های جهانی و چه در المپیک تاثیر بالایی در این موفقیت داشته است. ما پاراتکواندوکاران هم در این موفقیت سهیم هستیم. بابت این اتفاق بسیار خوشحالم و به جامعه تکواندو بابت این اتفاق تبریک می‌گویم.

عزیزی درباره شروع تمرینات تیم ملی بیان کرد: اردوی تیم ملی ۲ هفته‌ای است که آغاز شده است. ما قبل از این تمرینات را به صورت انفرادی  پیگیری می‌کردیم. هنوز هیج رویدادی توسط فدراسیون جهانی اعلام نشده است و منتظر هستیم تا تاریخ بازی‌ها اعلام شود. این روز‌ها تمرکز خود را روی تمرینات هوازی و بالا بردن سطح آمادگی جسمانی گذاشته ایم.

قهرمان پاراتکواندوی جهان  در پاسخ به این سوال که آیا قول کسب مدال آور در رقابت‌های پارالمپیک توکیو می‌دهد یا خیر بیان کرد:  دوست دارم مدال طلای پارالمپیک را کسب کنم و پرچم ۳ رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در بیاورم. با توجه به روحیه و انگیزه‌ای که دارم اگر مشکلات کوچکی هم که وجود  دارد برطرف شود، به مردم ایران، خسروی وفا و سید محمد پولادگر قول می‌دهم در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ مدال آوری کنم.  

او درباره حضور در مسابقات بین المللی پومسه تهران به عنوان میهمان بیان کرد: من چند مدال جهانی و آسیایی دارم، به علاوه اینکه سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را هم تصاحب کرده ام. هیئت تکواندوی استان تهران و باشگاه تکواندوی لوازم خانگی کن در نظر دارند تا مسابقات پارالمپیک از من حمایت کنند و به همین منظور در مسابقات بین المللی پومسه حاضر شدم.   مسابقات بین المللی پومسه اتفاق خوبی بود. بیش از ۷۸ کشور در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند. گرچه این مسابقات آنلاین بود، اما شور و نشاط را میان ورزشکاران زنده نگه داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار